BARNEROMMET FØR OG ETTER!

 

Mellom maling skvetter og pussing i gangen tenkte jeg dere kunne få se litt før og etter bilder av barnerommet ! Her har vi gjort det samme som i stuen, malt veggene, den ene døren og listene eggehvite, (taklistene hvite) og taket med hvit interiørbeis, slik at treet skal kunne vise lett igjennom. Som dere vet, sover Aleksander her nå, men siden rommet bare skal være et midlertidig barnerom har vi valgt å ha hele rommet nøytralt inntil videre. Planen er at Aleksander og den nye lille spiren skal dele rom i starten, å etterhvert få hvert sitt rom på loftet. Her gjenstår det å lage til det ene rommet, mens 1 barnerom + loftstuen i midten var helt ferdig da vi flytta inn. Om det skulle bli veldig problematisk med en smårolling å en baby på samme rom, har vi iallfall 1 ferdig rom oppe som kan brukes som barnerom. Dette rommet / nåværende barnerom, vil videre bli brukt som kontor/gjesterom/hobbyrom. 

 

 

Lyst og nøytralt, som en helt ren palett som enkelt kan friskes opp med en kontrastvegg eller noe om man ønsker det senere. Jeg drømmer om et stort verdenskart tapetsert på veggen, bak en skikkelig rå og gammel kontorpult en gang i tiden ^^ For å dra oss enda litt ned i Hampton og New England stilen, også i dette rommet. Et hjem vil stadig være i forandring, om man liker å pusse opp eller ikke ^^ Så mye kan skje! Men det er definitivt den retningen jeg går etter nå 🙂

Som jeg bruker å si, så tar det tid å skape drømmehjemmet, å veien blir til mens man går 😀

 

video:20160929094456
 
Ellers har vi akkurat kommet inn dørene fra et koselig bursdagselskap 😀 Samboeren til PB`s bror var det sin tur i dag, å hun hadde diska opp med EKSTREMT gode kaker og kaffe 🙂 Tidligere gikk vi tur til mor, og var med da hun holdt på å lage bjørkerishjerter. Der var også Trinemor og Tristan, så i dag har vi hatt riktig så godt lag fra morgen til kveld. Mor hadde forresten laga en knallgod eplekake, så i dag har jeg spist kaker for en god stund kjenner jeg.. Snadder snadder! Men godt det ikke er kaketirsdag hver uke.. Hihi ^^ Tenker det blir å slappe av litt resten av nå resten og få unna litt småtteri av husarbeid før jeg finner loppekassa. Hvordan har dagen deres vært ? 🙂 Ha en fortsatt fin kveld folkens, så skrives vi 🙂 <3

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon, tips og for å videre følge med på prosjektene ! <–

 

#barnerom #oppussing #interiør #detaljer #hus #hjem

0 kommentarer

Siste innlegg