BLIR DET EN SØSTER ELLER BROR ?

Ultralyden i går gikk kjempe fint, å alt så ut til å være i skjønneste orden med den lille spiren i magen min ^^ Jeg kjenner stadig mer og mer liv, å kjente det enda tidligere denne gang. Sist lå morkaken foran å la litt demper for sparkene, mens denne gangen ligger den bak, så nå er det mer fritt frem for den lille å sparke i vei slik at jeg kjenner det bedre. Det er en veldig spennende tid, å som jeg synes går kjempe fort! Tenk at den ordinære ultralyden er over allerede! Den som virker så langt borte i starten.. Men vips var vi forbi det også!

 

 

Hva tror dere det blir ? En lillesøster eller lillebror ? ^^ Denne gangen har vi valgt å gjøre det ekstra spennende for oss selv ved å ikke vite hvilket kjønn det blir på forhånd. Dette er noe vi har vært bestemte på hele tiden, å klarte å legge nysgjerrigheten til side på ultralyden. Det er absolutt det samme hva det blir, å jeg tenker det må være ekstra spesielt å få det som en overraskelse under fødselen <3 Et lite under er det uansett, å vi er evig takknemlige for å allerede ha et barn nr 2 på vei ^^

 

 


 

I dag er jeg 18+2 uker, å formen er veldig fin. Snart er halve svangerskapet over, å når bjørka begynner å spire igjen er han eller hun som spirer i meg også klar for å sprette ut ^^ Her i huset nærmer det seg også 1 års feiring for den vordene storebror, og vi gleder oss også til å kunne gi han et søsken i gave til våren 🙂 Vi går en spennende tid i møte, som vi begge går inn i med et like åpent sinn som da vi fikk Aleksander. Alt kan skje på mange måter, men vi tror det er viktig å ta ting som de kommer å gjøre det beste utav alt 🙂 Ingenting visste vi om hva det var å være foreldre før vi ble det for første gang, og mange har forskjellige meninger om hvordan det er å få to. Jeg tror at 2 er to, og at 10 er 10 å at veien blir til mens man går på dette området også.  Spennende er vel et godt dekkende ord for mye av det som vil skje både på godt og på vont tenker jeg 🙂

 


 

” Jeg nyter de små bevegelsene dine, å skal iallfall gjøre alt jeg kan for at du har det best mulig der inne og videre får den beste starten på livet som mulig 🙂 Det triller noen tårer nedover kinnet mitt,  når jeg tenker at om bare noen måneder skal vi få ta deg i mot, å ønske deg velkommen til familien vår <3 Voks deg stor og sterk du lille venn, vi gleder oss til å møte deg! Å du er høyt elsket allerede <3 ” 

 

#barn #gravid #baby #ultralyd #familie #hverdag #lykke #hus #hjem #personlig

 

 

4 kommentarer
    1. Så godt å høre at alt var bra på ultralyden. Og kjekt for deg som kjenner masse liv. Det er en fantastisk følelse!
      Du kler å være gravid stråler av hele deg 🙂

    2. ordeneskraft: Tusen tusen takk for det, snilleste deg! 😀 Det er en helt fantastisk følelse, å nå blir det bare mer og mer livlig inni der for hver dag 🙂 Jeg elsker det, å nyter det så godt jeg kan. Men gleder meg på samme tid veldig masse til å hilse på det nye medlemmet 😀 Hyggelig at du titter innom 🙂 Ha en fin kveld 😀

Siste innlegg