KJØKKEN DETALJER!

Mellom permisjon og hverdagsliv, gangprosjekt og graviditet deler jeg litt kjøkken detaljer for inspirasjon i kveld. 

 

 


 

Jeg har definitivt lagt min elsk på Riviera Maison, å samler på dette merket. Kurv detaljene og det at det har et litt gammelt preg over seg, samtidig som der er rent og elegant, klarer jeg ikke se meg mett på ^^ Butikker som selger dette selger ofte andre ting innenfor samme kategori også, å her kan jeg virkelig gå lenge å se og drømme meg bort <3 Krusene i Lexington har jeg også begynt å samle på, å snopa meg netopp en ny skål i samme serie. Det beste godteriet er det som er for hardt til å spise, og så vakkert at det skulle vart evig <3  Har dere noe dere samler på, og som dere bare ikke kan gå forbi uten å ta en ekstra titt ? ^^

Ha en herlig kveld alle sammen! <3

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt!^^ <–

 

4 kommentarer

Siste innlegg