EN INNHOLDSRIK OG SMAKFULL HELG!

God mandag folkens! Titter innom en liten tur jeg, mens Aleksander hviler og jeg svinser rundt å rydder litt før vi skal dra i åpen barnehage. Vi har hatt en proppfull helg fra morgen til kveld, og mye mye kos! Jeg har også skifta litt om på toner i stuen mellom de store rykka, å skal fortelle dere mer om dette siden.. Kan si såpass at alt er mye kaldere, å denne gangen tror jeg at jeg trenger litt hjelp av dere da jeg ikke klarer å falle helt til ro med det jeg har gjort.. 
 

 

Fredagen starta med en liten shoppingtur sammen med en koselig dame jeg har blitt kjent med via noen gode veninner 🙂 Hun har en liten jente på samme alder som gutten min, å vi var rundt å fant litt klær til barna og avslutta med god mat på sabi sushi Kvadrat ^^ Tror du ikke det lokale tv teamet fra tv vest var på kvadrat for å filme noen førstehjelps greier, å at under reportasjen ser man i ettertid at vi to sitter å trykker i trynet på sushi .. Hoy hoy, veldig elegant må jeg si…

 

 

 

Enten har jeg og Aleksander hatt besøk mens far har lagt ferdig gulv og lister i gangen, eller så har vi vært ute å farta. Lørdag var jeg som sakt å henta tapet og maling, og hadde meg en liten runde for å se om jeg kunne finne en presang til tantebarnet mitt som skal feire sin første bursdag neste helg. Det jeg var på utkikk var de utsolgt for, men jeg gir ikke opp håpet enda ^^ Jeg klarte ikke å unngå en liten tur inn på Lene Interiør, å fant litt lørdagsgodt der for å si det sånn.. De beige og lyse tonene jeg bare bruker mer og mer det meste av året har jeg blitt helt forelska i! Denne serien fra Lexington er bare så rolig og vakker, å passer perfekt inn hos oss. Stripene til gangen går igjen kan du se, bare i en mørkere versjon. Veldig typisk for merket.

 


 

Fra sushi til reker.. På matfronten har denne helgen vært helt magisk! Det er absolutt ikke sånn hver helg, men vi er flinke til å gjøre forskjell på helge og ukedager. Litt luksus må være lov av og til, å skattene fra havet kan vi aldri få nok av <3 Skikkelig snadder, å far i huset blei veldig glad da jeg sa jeg kom hjem med reker til kvelds ^^ Ren magi å like godt hver gang!

 

Ellers har symaskinen vært flittig i bruk på kveldene, og til tross for at det har vært noe hele tiden har jeg kost meg masse å hatt en helt fantastisk helg alt i alt ^^ Denne uka blir det bånn gass i gangen på kveldene, å jeg galgleder meg til å starte å sette farge på trappen! 😀 Dere ska få være med på alt underveis 😀 1 års dagen til Aleksander er også rett rundt hjørnet, så litt barnebursdag forberedelser blir det også garatert. Jeg har handlet inn litt greier allerede, å har masse planer for dekorering ^^ Thihi.. Sparer ikke på kruttet når det er selskap, å iallfall ikke så pyntegal som jeg er.. 

Ønsker dere en herlig uke folkens! 😀 Vi skrives igjen om litt ^^
 

2 kommentarer

Siste innlegg