50 AV 100% FULLFØRT!

Plutselig var vi halvveis dere!!

 

 


 

De sier at det går raskere for hvert svangerskap. Jeg forsto ikke hva folk mente da di sa det kom til å gå kjempe seint med første, fordi jeg følte det gikk kjempe fort alt sammen! Denne gangen kommer jeg ikke alltid på hvilken uke jeg er i en gang, å føler de bare fyker avgårde. Bare vent til slutten var det flere som sa sist…. Men da kom visst Aleksander 15 dager før, å jeg fikk ikke begynt å tenke stort på rier en gang før vannet gikk og vi var i gang med fødselen. Er veldig spent på om jeg kommer meg nærmere termindato denne gang, eller om spiren trekker i snora før/etter 🙂 Kanskje trekker den ikke i snora i det hele tatt, det gjenstår å se 🙂 Velkommen er han/hun uansett når det måtte være, å vi gleder oss masse! <3

 

 

 

 

Et par med søte sokker og smukker er det jeg har handlet inn til nå. Jeg har tatt lagt alle nyfødt klærne jeg brukte på Aleksander i en skuff, sammen med en kjempe søt gave jeg fikk fra TanteTrine. De blå klærne på en side, masse nøytralt i midten og bittelitt rosa som dere kan se på andre siden ^^ Trine har magefølelse på jente, og klarte ikke å la vær å kjøpe denne supersøte kjolen 🙂 Kjempe søt! Å jeg kommer til å ha litt av begge deler med meg i bagen i tilfelle. Thihi ^^

 

 

 

 

Mange spør meg hva jeg håper. Jeg håper barnet er friskt, og at fødselen går bra slik at den får en så god start så mulig. Jeg ser fordeler med begge kjønn, å tenker det er like gøy om det blir en lillebror eller en lillesøster. Selvfølgelig er det gøy med begge kjønn i en søskenflokk, men ingenting av betydning. Med Aleksander hadde jeg sterk magefølelse på gutt fra dag 1, noe jeg var veldig åpen om. Jeg har merka store forskjeller fra sist svangerskap allerede i starten av dette og har tenkt om det kanskje kan være en jente. Hjertelyden er også høyere, samtidig kan jeg ikke si jeg har så sterk magefølelse denne gangen som sist, men at jeg kanskje per i dag er en smule mer på jentesiden en guttesiden. Spennende å se om magefølelsene stemmer, eller forandrer seg rett før. Vi får bare vente i spenning 😀

 

 

Formen er fin, men jeg merker godt viktigheten av å passe bedre på bekkenet denne gangen. Dager som består av å stå oppreist, gå og være ute på alt mulig uten å slappe noe som helst av er ikke så gode på kvelden og dagen etter. I dag har vi bare vært hjemme og lekt, sunget barnesanger og ordna i klær å jeg føler meg kjempe opplagt til å male loftsdøren nå straks 🙂 Viktig med pauser, eller rolige dager mellom de største slaga. Ellers kjenner jeg mer og mer liv for hver dag, å for noen dager siden kjente også Pål Børge tydelige og sterke spark fra den lille. Kjempe gøy, å jeg nyter virkelig hvert eg lite livstegn <3 For en hverdag, for et liv! Alle tiders fantastisk spør du meg, å jeg gleder meg over hver dag 🙂 <3 En liten oppdatering fra meg og mageboeren 🙂

Nå skal det males! Å jeg ønsker dere en herlig kveld, kjære lesere <3

#baby #gravid #hus #hjem #barn

0 kommentarer

Siste innlegg