PÅ JAKT ETTER NOE UNIKT OG KOSELIG?

 

Sist helg var jeg som nevnt på julemarked like i nærheten her, å tenkte jeg skulle dele med meg fra en litt ekstra spesiell bod <3 Mor og hennes venninne elsker å bruke hendene når de har en ledig stund eller når kroppen tillater det. Jeg har skrevet flere ganger om ting de lager, å synes det er ekstra gøy å dra de frem litt ekstra nå som de er rundt på markeder i disse dager. De lager bare såå mye pent 😀 😀 De har sin helt egen stil og vri på det, å legger mye personlighet ned i hver eneste ting! 

Englene er kanskje det som de er aller mest kjent for, å som etterhvert har havnet i veldig mange hjem både i nærheten og langt borte. I år har disse kommet i enda flere farger, blant annet i blå og maritim look so bildet over, og en søt jordnær rosa. Brunt er også nytt, å nå ryktes det om noen røde “nisse” engler til jul ^^

 

 

Se så søte ting! Å ikke minst unike 🙂 Mye av dette kan man også lage helt selv, da du ser at toving, betong og naturlige ting går mye igjen. Troll hassel støpt i en betong kloss, tova tøfler for å varme kalde vinterføtter, bjørkehjerter eller noen støpte lysholdere og skåler er gode tips til ting man kan lage å gi bort i gave. Eller selvfølgelig ha til pynt selv hele året 🙂 Jeg har selv disse englene med bjørkehjerter, å mye annet som de har laga. Det som er ekstra gøy er å ha noe som de fleste ikke har ^^

 

 

Dette var ikke annet en å få julestemning av! Ekte julegløgg med nøtter og rosiner i. Å med et lite pepra julehjerte til ble dette helt magisk. Jeg tok turen sammen med en venninne, å vi konkluderte med veldig god julestemning begge to. tenk at det ikke er lenge igjen ! Noen har kanskje tyvstarta litt på pyntingen allerede? Hos meg er det full juletrepynting og skikkelig jul fra og med første helgen i advent. En hel måned dedikert til pynt, kan man bare ikke la gå fra seg, å derfor skal den iallfall hos meg nytes fullt ut <3 I år skal jeg gjøre litt nytt, å dere kan glede dere til massevis av julestemning på bloggen snart ^^
 

 

Masse kreativt å se! Spiselig, pynt, leker og klær er bare noe av det man finner på julemarked. Her hadde også noen av de lokale butikkene utstillinger, så det var mulig å finne noe for en hver smak og sans. Jeg fant meg en pen krans jeg drog med meg hjem som dere snart skal få se på sin riktige plass ^^ 

Nå til helgen ( 12. og 13. november ) skal mor og venninnen hennes stå på Høstmarkedet i Riskahallen på Hommersåk i Sandnes kommune. Der vil det også bli mye spennende og se, og da dette er innendørs er det mulig å ta seg en kopp med kaffe uten å være redd for å fryse. Kl 10:00 – 16:30. 

De går under navnet “Bondesnuppene” å du kan gjerne besøke dem på facebook, HER ^^

Du kan også følge bloggen min på facebook, for tips og inspirasjon ^^

 

Ha en fin dag alle sammen, å riktig god helg! 

 

#diy #interiør #tips #pynt #dekor #personlig #inspirasjon #lagselv #marked #jul

 

4 kommentarer

Siste innlegg