EN LITEN FAMILIE HAR FLYTTA INN..

* Når nettene blir lange å kulda setter inn… Så sier vesle musemor til ungeflokken sin..*

Er dere klare for å se noe super søtt!!!? Dette er iallfall den søteste lille familien jeg har sett ^^ Med sitt sjarmerende lille vesen måtte den lille musegutten min få seg en mor og en far. Og på julemarkedet jeg var på i helgen fant jeg de perfekte foreldrene til han og klarte ikke å dra uten å ta de med meg hjem.

 

 

De kan det å posere denne familien her, å julefotograferingen slipper ingen unna 🙂

 


 

usene er fine å pynte med hele året, å jeg koser meg med å ha dem i stuen vår ^^ Disse skal slippe å gå i noen felle, å  her i huset er alle glade for at det snart er jul igjen 😀 

Det er hun samme som har strikket alle 3, å hun har egen facebookside som hun kaller for > Musehuset < som dere gjerne kan ta eg titt på viss dere vil se flere slektninger til disse. Jeg er utrolig imponert over arbeidet hennes, og ikke minst tolmodigheten for å klare å strikke noe så smått 😀 Som familien vår på 3, blir det spennende å se om det blir en søt liten musejente, eller en musegutt til som blir med meg hjem til neste år <3 Det kommer helt an på hva som titter frem av den store kula mi til våren. Thihi ^^ 

#interiør #hus #hjem #strikk #pynt #jul #håndarbeid 

 

Følg gjerne bloggen på facebook for tips, råd og inspirasjon fra hjemmet vårt 🙂

 

 


 

 

 

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg