TRAVLE TIDER OG ET HODE SOM KOKER!

God ettermiddag alle sammen ^^ Har dere hatt en fin dag til nå ? 🙂 

 

 

Noen uker er bare helt proppfulle, å en slik uke er jeg midt i nå. Med jula rett rundt hjørnet, og bare litt over en uke igjen av permisjonen er det greit å få unna litt greier for å heller puste rolig ut rett før jul og ikke stresse da… Jeg har som mål å komme i havn med alle julegavene denne uken, i tillegg til at det skjer og har skjedd noe fra morgen til sent på kveld hele denne uken.. Forutenom i dag.. Eller det vil si, jeg skulle ha en hel dag å puste litt ut på, da jeg kjenner meg veldig sliten å er som sakt ikke god på å ta det med ro.. Pulsen jeg hadde til lunch har jeg sikkert ikke hatt siden sist jeg sprang 3000 meteren på skolen.. Haha!   

 

 

Når Aleksander er borte en dag er det liksom 10 000 ting jeg vil få unna å vil benytte sjangsen til å gjøre alt på en gang uten å stoppe når jeg først har muligheten.. Jeg tror jeg har og har blitt printa inn i hodet mitt litt for mye opp igjennom at jeg ikke kan slappe av uten å først ha gjort en innsats med noe… Ellers har jeg dårlig samvittighet å føler ikke at jeg har “fortjent” å slappe litt av.. Det er kanskje ikke en dårlig egenskap, men jeg tror heller ikke det er den beste alltid. I vertfall ikke nå med en mage som tipper forover og et bekken å ta hensyn til… Å lage plane er jeg en reser på, å det å si nei til ting er jeg helt elendig til.. Jeg skulle virkelig ønske det ikke alltid var slik, da det kun er meg selv det går utover når alt kommer til alt, å når smellen plutselig kommer brått på.. Det er kun jeg som kan gjøre noe med det, for egentlig så er det bagateller uansett, å kun noen tanker i mitt eget hode om at jeg MÅ få unna det og det.. Hehe 🙂 Garantert flere av dere fruer som leser bloggen min som har det akkurat likt.. Hvorfor kan vi ikke av og til bare slenge fra oss det vi har i hendene, koble ut å faktisk ha kjempe god samvittighet for det ? Det ønsker jeg nissen gir meg til jul.. Det å kunne gi litt blaffen og bare slappe av for seg selv en liten smule med å gjøre ingenting når en faktisk har muligheten, det burde egentlig ikke være et problem..

Heldigvis klarte jeg i dag å ta meg litt i skinnet å har fått duppa litt av i sengen i slutten ^^ Å laga meg en knakende god favorittlunch! 😀 I kveld blir det fullt hus og stormende jubel igjen, da en tidligere kollega i klesbutikk, og en veldig hyggelig dame jeg kjenner, kommer for å holde Tupperware party. Kjempe koselig, å noe jeg har gleda meg til da det kommer mange hyggelige fruer til meg å noen jeg ikke har sett på lenge 🙂 Det skal bli skikkelig kos, å jeg føler meg veldig opplagt 🙂 Det er utrolig hvor store underverker en liten lur gjør 😀


 

 

 

 

Som dere ser og som jeg sikkert har nevnt før har julen begynt å titte frem hos meg 😀 Både i detaljer og større format.. Jeg vil nemlig bruke desember på å smådille og bare kose meg med mine kjære, å synes det er kjempe gøy at julen kan vare en hel måned 😀 Dere skal få se mer av dette senere, men jeg skal ikke begynne å bombadere bloggen med juletre, og massevis av stæsj helt enda ^^ Selvom jeg har tatt frem en god del mer en disse 2 nissene allerede ^^

Jepp, dette var en liten utblåsning for å klarne tankene litt og litt inspirasjon fra hjemmet vårt i dag ^^ Jeg klager absolutt ikke på at jeg har det travelt på den måten, det er bare det at jeg skulle nok trengt å bli banka litt inn at jeg ikke plent trenger å styre med så mye hele tiden.. Når jeg prøver å legge meg ned går pulsen helt bananas å jeg klarer ikke å ligge i ro.. Tenk at livet er så fullt i ting man har lyst til å gjøre hele tiden! Det koker bare jeg tenker på det :O 😀 Håper jeg lever til jeg er 150, kanskej jeg har rukket havparten da… Hehehe… Noen som har et tips ?

Ha en super kveld folkens, så skrives vi igjen om litt ^^

 

4 kommentarer

Siste innlegg