JULEGAVER PAKKA I PERSONLIGHET<3

De siste julegavene er straks pakket og klare, å jeg koser meg med hver eneste en! 🙂

 

 

 

Julemusikken er som regel på øret for det meste når vi er hjemme, o vi ser bort fra litt fantorangen av og til ^^ Gode gamle barnesanger, og de store artistenes forskjellige varianter er alle med på å synge julen inn i hjemmet. Jeg hadde allerede pakket inn en god del, å har tatt litt og litt på kveldene ettersom jeg har handlet dem. Enten om jeg handler en hel gave i en butikk, eller om det blir med litt småtterier fra flere steder er det alltid en egen kos å pakke inn selv. 

 

 

 

Små og store kakepapir, litt kunstig granbar, kongler og kuler i forskjellige størrelser og fasonger er noe av det jeg liker å pynte gavene med! Glansbilder er også supre, og her er det bare fantasien som gjelder ^^ Et megastort nøste med jutetrå fra Norengros har allerede blitt veldig godt brukt til forskjellige ting i flere år allerede, men som jeg nesten føler varer evig ! 😀

 

For noen er dette kanskje en veldig kjedelig innpakking, men det viser også litt hvor dem kommer fra da jeg de siste årene har beholdt en viss samme stil på de aller fleste gaver som er pakka inn av meg. Dette gir enda mer personlighet med gaven, da det blir en hilsen i seg selv når mottaker ser hvem den er fra før den leser på lappen ^^ Mange ganger kan til og med en liten ekstra gave være som et  pent dekor utenpå selve innpakkingen. Der er bare så kos!

Alt av små og større esker samler jeg på loftet i et eget hjørne gjennom hele året for å legge julegaver i til jul ^^ Små og store rektangulære gaver, man ikke kan kjenne seg til innholdet i.. Hihi ^^ Selvfølgelig er det koselig med spennende former på dem også så jeg gjør ikke dette med alle.

 

Noen varianter fra i fjor : 

 

Har dere noen spesielle tradisjoner innen dette ? ^^ Noen synes jeg dessverre blåser dette med julegaver opp til et stort hysteri.. Det er absolutt ikke hva som er i gavene av “verdier”, hvor mange gaver man gir eller får som betyr noe. Men tanken med å glede de man er glad i som teller aller mest !!  <3

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips fra hjemmet vårt! HER <-

 

På nyåret vil jeg dele ut en spesiell gave til en av dere lesere som følger bloggen på facebook, pakket inn på mitt vis og som en takk tilbake til dere <3 Mer om dette kommer!

 

8 kommentarer

Siste innlegg