UPERSONLIG MED EN REDSEL FOR FARGER…?

Hvorfor velger jeg å ha et hvitt og lyst hjem innvendig, og ikke et regnbue hjem fra topp til tå ?

 

 

Jeg brenner virkelig for å fotografere, å spesielt detalje bilder for å fremheve spesielle gjenstander. Med en lys og lett base i grunn i hjemmet kan jeg enklere fremheve kontraster å tydeliggjøre ting jeg ønsker å sette ekstra fokus på 🙂 (Viser til flere gode eksempler lengre nede i innlegget) Heldig som jeg er har jeg også en samboer som liker at det er lyse og rene linjer, og ikke alt for mye dilldall som ikke passer sammen i hvert eneste hjørne. Huset vårt er først og fremst et hjem for en familie, som også kan fungere som et slags “fotostudio” for hobbyen min om du missforstår meg rett.. 

 

 

 

Ser stadig folk kaste ut meninger om hvordan de mener andre “burde” hatt det hjemme, og tror liksom de sitter med fasiten selv. Hadde alle hjem vært like hadde det ikke vært noe spennende, det er jeg helt enig i. Men at folk må få skape den stilen de selv vil, enten om det er å leve i stuen til naboen eller om det er å leve i sin egen komponerte med inspirasjon fra fjern og nær det er opp til hver enkelt 😀 Det at 5 stk i en interiørgruppe har 2 av de samme vasene hjemme betyr ikke at stuen er lik ^^ Å det at en nyetablert jente på 25 år har litt mindre ting en en bereist 60 åring med mange år bak seg med å samle på gode minner i form at bilder, pynt osv det er også lurt å huske på at er en viss forskjell.

 

 

Farger er pent, på sin riktige plass. Det jeg også ser på som en fordel med å ha en base hvor alt er lyst, og møblene også går i de samme fargetonene,  er at jeg dæsje på med litt farger her og der i form av blomster, tekstiler og detaljer når jeg vil. Om man går lei er det mindre operasjoner å foreta seg, å man kan variere enklere i stilen men fortsatt ha det samme utgangspunktet 😀

 


 

Jeg er over hodet ikke redd for farger, jeg liker bare å ha kontrollen på “palletten” min, å ikke bare skape en smørje av alt sammen ^^ Så ELSKER jeg det lyse, klassiske og tidløse i grunn!

 

Se hvor ekstra godt disse sjønnassene av noen små gutter som leker viser igjen i bildet !!! 😀

 

 

Er det ikke fantastisk at man kan ha hvilke hobbyer man vil her i landet, å kose oss med hjemme vårt enten om det er fullt i farger eller ikke ? Det aller viktigste er at de som selv bor og lever der trives, og ikke lever på vegne av hva som inspirerer eller interesserer andre å ha 😀 Vi trives iallfall uhorvelig bra i vårt hjem, å gleder oss til å skape flere minner og bygge videre på stilen vår ! 😀 Hvem vet hvordan den utvikler seg ? Ååh men dette er bare såå gøy, dere !!!

#hus #hjem #interiør #stil #inspirasjon 

    8 kommentarer

    Siste innlegg