HER SNAKKER VI LEKKERT!!!

Noen andre som har det problemet at når en først setter seg til på pinterest, så flyr tiden avgårde å man mister HELT kontroll…

 

 

 

Vakre hus, hager, barnerom, soverom, stuer, kjøkken, små og store prosjekter for både far, mor, søster, bror og barn. ALT finnes på pinterest, å det er en hel verden av ren inspirasjon og knallgode tips der ute.

 

 

 

 

 

 

 

Disse bildene beskriver virkelig mine favoritter rett ut. Lyst, lett rent og pent! litt rustikk innimellom, for å skape litt kontraster i et ellers lyst hjem, og tekstiler for å skape tekstur. Eleganse og følelsen av ro, sammen med grønne planter som frisker opp og setter prikken over i’en! PERFEKT!

 

 

 

 

Litt mørkere toner kan også settes inn for å skape et lunere og varmere rom. Hos oss vil jeg fokusere på mer brune detaljer i år, og med små fargespill for å skape mer liv i hjemmet. Det lyse og luftige skal forbli i grunn. Herlighet så mye vakkert det er der ute! Skulle ønske jeg visste nøyaktig hvem som skal ha æren for disse bildene! For disse flotte hjemmene kunne jeg nemlig tenkt meg å sett mer av!! Hva synes dere ? ^^

6 kommentarer

Siste innlegg