DET SØTESTE HENTESETT, PÅ EN PERFEKT LITEN TULLE <3

 

Iallfall er hun helt perfekt i øynene våre! <3 Vi kom hjem fra sykehuset torsdag formiddag, å jeg vil gjerne vise dere de første bildene hvor Julie er hjemme her i Kvitlyngveien, samt det nydelige hentesettet hun reiste hjem i. Tenk at det nærmer seg at hun har vært i livene våre en hel uke allerede!! <3 

 

 

 


 

Settet er å finne i Dale sitt hefte, som du kan laste ned her  -> DG310 Baby Hentesett <- (nummer 310). Det er strikket av Julies mormor, som er en reser på å strikke til barnebarna sine! Hun er så flink, å har alltid pinnene i hendene sine om hun ikke har barnebarna der ^^ Mye kan jeg bruke om igjen på henne etter Aleksander, å både dette hentesettet, og det vi hadde til han kommer til å bli mye brukt. Settene er som regel alltid for store til de små søte nyfødte, men desto mer bruk er det igjen i disse fine klærne i månedene etter at man kommer hjem 😀 

 

Se på disse 3!!! Storebrors første møte med lillesøster etter hjemkomst <3 Han titter på henne, vil gi henne klem, å ler så herlig når han får klappe henne forsiktig på kinnet ^^ Jeg er så takknemlig, og sååå stolt! Dette er familien min folkens, å jeg er så inderlig glad i dem hele den lille gjengen min <3
 

 

Til slutt legger jeg ved et bilde av storebror når han hadde sitt første møte med hjemmet sitt, November 2015. Vi ser masse likheter med de to byltene på lammeskinnet, å gleder meg sånn til å se disse to vokse opp sammen! Snakk om å få være en del av et eventyr! Et helt fantastisk et ^^ Jeg tror det er viktig å tenke etter av og til å reflektere over hva en faktisk er så heldig å få være en del av! 

Nå nyter vi barselsdager sammen alle 4, å koser oss mens vi blir mer og mer kjent med den lille jenta vår <3

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook, HER, for oppdateringer og tips! <-

 


 

4 kommentarer
    1. For et utrolig flott hentesett! Det absolutt fineste syns jeg er strikkede plagg. Det er så mange sjarmerende og nydelige klær som kan strikkes!
      Gratulerer så mye med den søte lille prinsessen deres! <3

    2. Gratulerer så mye med den nye verdensborgeren 💝. For ei nydelig lita tulle og for ett vakkert hente sett mormor har lagd til lille Julie 🎀.Gode ønsker til dere alle sammen i den fantastiske barseltiden 😊 Mvh Anikken

    3. mammaglede: Tusen tusen takk!<3 Det skal bringes videre ^^ Strikkede plagg er absolutt vakrest, å spesielt på barn synes jeg <3 Koselig at du tittet innom bloggen ^^ Ha en super søndag! 😀

    4. Anikken: Ååh tusen tusen takk, snilleste deg! ???? Hun er helt fantastisk, å såå heldig som har en mormor som elsker å strikke ???? Takk for goe ord lg ønsker for oss ?? Ha en fantastisk søndag, kos deg masse ????

Siste innlegg