EN KROK FOR STORE, EN KROK FOR SMÅ!

 

God kveld i stuene! Her i huset er det full rulle som vanlig, å det skjer stadig noe nytt. Denne uken til nå har jeg hatt både Aleksander og Julie hjemme om dagene, å skal fortsette med dette fremover til Aleksander skal begynne i barnehagen 🙂 Multitasking er vel et ord vi bare blir kjent med mer og mer her i huset, å tålmodigheten settes rett som det er på prøve! Etter morgenstell og frokost, har vi storkost oss i denne kroken her ^^ En veldig grei plass å kunne slå seg ned om storebror vil lese bok, på samme tid som lillesøster vil ha melk 😀 Kommer vi litt for fort gjennom bøkene, tar vi en annen type innlevelse neste runde^^ Thihi..

 

 

 Det å få lov å gå hjemme med to veldig tette barn er noe jeg alt i alt ser på som kjempe verdifullt og lærerikt! Jammen har jeg lært meg flere triks allerede, å med PB`s stemme i hode som sier at man bare må prøve å le i situasjoner som egentlig virker veldig håpløse, ja da må vel dette gå bra ? 🙂 Jammen har jeg ledd, å jammen har det til nå gått over all forventning helt ærlig 😀 (Bank i bordet!) Etter alt jeg var gjennom før svangerskapet, og i barseltiden sist runde har jeg nok fått tatt litt med meg som jeg kan dra nytte av på et vis også 🙂 Små herlige øyeblikk, barnelatter og gleder gir massevis av energi til stunder og situasjoner som krever mer. Det er utrolig hvordan alt går seg til, å en spennende utvikling og hverdag å være en del av.

 

 

Når jeg ser på denne kroken tenker jeg på alle de spennende og forskjellige forandringene den kommer til å få være med på! Ikke bare av en interiørfrelst mor, men også en familie i stor utvikling. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg handla meg denne godstolen, å vi har hatt mange gode kosestunder her allerede ^^ 

 


-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-


 

 

1 kommentar

Siste innlegg