DETTE KALLER JEG EKTE NOSTALGI!

 

Dette kan jeg ikke la være å dele, dere! Det strikka settet her er nemlig det samme jeg hadde på meg da min mor og far dro hjem fra sykehuset med meg for 25 år siden!! Er det ikke utrolig koselig at mor har tatt så godt vare på det, og ikke minst at vi nå kan bruke det igjen på vår lille Julie ? ^^ Fantastisk spør du meg, å virkelig noe å kalle ekte nostalgi <3 

 

 

Da mor venta meg var det ikke snakk om å vite kjønn. Det ble derfor strikket i gult, for å være nøytralt og vakkert til både gutt og jente. Gult i seg selv er ikke den fargen jeg foretrekker mest, men lysegult som dette er utrolig søtt og spesielt pent til baby. Kan tro mor koste seg mye da hun strikka dette mens hun venta på å skulle få bli mor for første gang. Å jeg tror neppe hun tenkte at det 25 år senere skulle bli brukt på ei lita prinsesse av et barnebarn også 🙂 ( Kragen kan man forresten finne oppskriften til her, helt gratis :  -> DG310 Baby Hentesett <- (nummer 310) .

 

 

 

Kragen/smikka er strikka nå i ettertid, å gjør en ekstra fin detalj på settet. Den bruker jeg til mange av klærne hennes ellers også. Kjempe gøy å kunne få bruke dette settet videre, å ekstra koselig er det at det er noe jeg har hatt. Dette var skikkelig gøy, å jeg synes det er veldig gøy å kle henne opp i det. Hvem vet, kanskje dette til og med kan komme til nytte for generasjon nr 3 en gang ? Det vil tiden vise 🙂 Det skal iallfall bli brukt mye nå på settets generasjon nr 2 <3

 


-> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-


 

#babystrikk #baby #nostalgi #arv #generasjoner

1 kommentar

Siste innlegg