GULT KAN EGENTLIG VÆRE GANSKE KULT!

Jeg trodde aldri i verden at jeg skulle si det eller helt ærlig komme til å mene det.. Men! Gult kan faktisk være ganske kult! 😀

Påskepynten fant omsider frem til oss også, å jeg vil gi dere et rent bildedryss fra både inne og ute.

 

 

 

 

Brett fra Lene Interiør // Mugge fra Paradiset interiør // Kylling fra Feel

Lampeskjerm fra Lene Interiør // Sengegavl hjemmelaga // Sengeteppe fra Indiska

 

 


 

 

Jeg elsker naturlig pynt!!! Å pynter like gjerne med mose og kongler hele året 😀 Lærkekongler er også bare nydelige, å det hender jeg må ut på lerketur å hente nye til lageret ^^

 

Gult har aldri vært en farge jeg har likt noe særlig. Jeg har egentlig tvunget meg selv til å måtte ha litt, slik at barna skal få ta del i en skikkelig påske tradisjon. Etter å ha sett mye vakker inspirasjon i det siste, å ikke minst stylingene til flinkeste Maren Baxter har jeg virkelig begynt å se på gult med andre øyne! I riktig setting, er jo gult kjempe kult!! Å veldig vakkert! Det er en frisk og nesten litt syrlig farge, som definitivt skal være velkommen til påske fremover hos oss. Men jeg vil holde det til et visst nivå, og ikke la det bli for mye.^^ Nå skal jeg kose meg med det gule, å ikke bare glede meg til den “guleste tiden på året” er forbi…. Nyt at det er påske folkens, å kos dere masse masse!!

Hvordan pynter dere til påske foressten ?

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

 

4 kommentarer
    1. I år er kanskje første gangen jeg pynter til påske selv, ble litt selvlaget påskepynt og noen gule duker. Syns gul er en knall farge, særlig når den er sånn knallgul som den er her 😀 Du har det jo så utrolig fint !! 😀

    2. Statera Marit Ebeltoft: Åååh så koselig 😀 😀 Å tusen takk for det 🙂 veldig gøy at du titter innom bloggen min 😀 Har du hatt en fin påske så langt også ? 😀 Gult er kult, å selvlaget påskepynt er jo bare det aller beste 🙂 <3

    3. Statera Marit Ebeltoft: Åååh så gøy å høre ! 😀 Høres ut som du har hatt en helt super påske du også ^^ Det er absolutt en tid for å kose seg litt ekstra med de man er glade i <3 Håper dere hadde det gøy med aking 🙂 Her er det lenge siden vi har hatt skikkelig fin og god snø og ake på.. Det blir liksom bare slaps når snøen endelig kommer ;( Ha en god natt! 😀

Siste innlegg