LOKALE PYNTA FOR FEST!

I går ettermiddag og kveld var jeg og samboeren min å ordna til i lokalet. Feiringen skal foregå i kantina på den herlige arbeidsplassen min, med utsikt over vakreste Høgsfjorden! En eventyrlig plass å ha selskap, i vakre omgivelser. En smakebit av sommer, med sjø og havn utsikt.

 

 

 

Kahlers Omaggio, Perlemor er navnet på små og store vaser som er brukt. På gavebordet skal jeg ha en større med like blomster. Jeg samler på disse, å har fått både til jul, bursdag og handla litt selv. Veldig gøy å kunne dekke opp til mange med noe du liker skikkelig godt 😀

 

 

 

 

Ellers har jeg krølla til med saks, helt vanlige gavebånd til å ha på bordet i midten. Jeg synes å røffe på med dill som dette skaper en enda mer “fest” følelse på bordet å mykner opp det “stive”. Lysestakene er fra IKEA, og bordkorta har vi laga selv med god hjelp fra mor. Bordkorta kan du lese mer om hvordan vi gjorde –> HER <– å få full oppskrift. Det samme med hvordan serviettene er bretta –> HER <– .

 

 

 

 

Tørr jeg foressten nevne at samboeren min har bretta ALLE de 30 serviettene ? De skal forestille vannliljer, noe jeg syntes passa kjempe godt inn med resten! Han er helt suveren, å jeg føler meg uendelig heldig !! I dag skal vi også inn å ordne siste forberedelser med mat og småpynt. Jeg skal blant annet ha ballong klase som ser ut som lollipopper, vimpler på veggen og litt annet småtteri. Hadde egentlig ikke tenkt å vise noe før ALT var ferdig, men jeg klarte ikke å dy meg da jeg bare ble så utrolig fornøyd med bordet 😀 Hihi ^^ Flisespikkeriet tar vi til slutt, så viss dere ser noen skjeve glass osv så er det fordi dette ikke er helt 100% enda.

 

 

Nå er det bare å hive seg i klærne å få de aller siste brikkene på plass. Jeg får garantert panikk for noe jeg har glemt i kveld, men skal gjøre alt jeg kan for at hode henger med hele dagen… Innrømmer at det er et styr med slike ting som dette.. MEN! Jammen er det verdt hver eneste stressa tanke eller svette.. Det blir alltid bra til slutt å vi gleder oss masse til i morgen 😀 Ha en herlig dag folkens!!

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

Instagram : @interiorbymarie 

3 kommentarer

Siste innlegg