NOE Å KJENNE SEG IGJEN I, NÅR DAGENE FLYR AVSTED !

God kveld folkens, eller rettere sagt god natt😅 Tiden strekker ikke alltid til, å ofte vil hodet mye mer en kroppen. Jeg hadde planer om å ta dere med på litt forskjellig i dag, å plutselig våkna jeg på sofaen, helt overrasket over hva klokka var.

 

 

 

Det som skulle bli en koselig ost og kjeks kveld i sofaen, var plutselig bare en plan og noen bilder jeg akkurat rakk å ta til bloggen før øynene ble til mursteiner og jeg var langt på vei i drømmeland..😳😅

 

 

 

 

Dagen i dag starta med en lang trilletur med barna, Trinemor og Tristan. Videre har jeg hatt en etterlengta shopping tur på kles fronten, noe som resulterte i nye og friske klær til sommer garderoben. Jeg har ikke handla bukser siden før jeg fikk Aleksander , å veldig lite klær ellers, så denne turen var ekstra stas i dag ^^ Heldig var jeg som fant litt også, så jeg kan si meg godt fornøyd! Deilig med litt nytt til sommer garderoben 😀

 

 

 

 

 

 

Nytt som har skjedd i huset i det siste er at barna nå deler rom for en stund, å vi har fått inn en ny stor kommode på vårt. Jeg gir dere en ørliten smakebit av rommene nå, å skal vise mer av dette når det er ordna ferdig. Som dere vet skal barna ha vært sitt soverom på loftet, med loftstue i midten. Det ene rommet er ikke ferdig ennå, å skal heller ikke gjøres ferdig før tidligst neste år. Enn så lenge tenker vi at de skal dele, å samtidig er det deilig å ha dem begge rett over gangen fra oss når de også er så små ❤ Tenk å ha 2 små babysenger på et rom! Jett om jeg gleder meg til å ordne det til litt ekstra for dem her inne med både blått og rosa 😀🙌

 

 

 

Med dette sier jeg god natt til dere, å skal prøve å få meg enda litt hvile på øyet før en liten jente skal ha melk igjen 😊❤ Natt og dag går litt i surr for tiden, men det er også helt naturlig. Faktisk så har det sin sjarm det også ❤🌟 Sov godt alle sammen!

1 kommentar
    1. Alltid så lekkert hos deg ❤️
      Kjempe lekre klær 😊 Hvor har du kjøpt t skjortene med krage? 😊 Har lett overalt etter sånne.

Siste innlegg