KVALITETSTID RUNDT HUSET!

Søndagen er snart over, å jeg kom nettopp inn fra en runde med luking, spyling, vanning og litt planting. Det å kunne ha seg et res utenfor rundt huset når barna er i seng, er bare helt magisk. Man havner i sin egen verden, og slapper av blant drømmer og tanker.

 

 

 

 

 

 

Mens PB holdt på med veggen mot ene naboen, tok jeg med meg barna og reiste til Horpestad plantesalg sammen med mor, Trine og Tristan. Der har de bare sååå mye fint, å et veldig bredt utvalg når det gjelder alt til uterommet. Sist uke var jeg der også sammen med en venninne og handla meg noen kurver til veggen ved inngangsdøren. I dag var det en ampel, noen stauder og en lekker ny dørmatte som ble med meg hjem. Litt mer farger kommer senere, da jeg i dag rett og slett ikke klarte bestemme meg.. Thihi.. Kresen er nok kanskje også en ting og innrømme, å jeg vil ikle dra hjem hva som helst 🙂

 

 

 

 

Planting og det å lage et pent uteområdet er både kostbart og tidkrevende. Men! Med prøving, feiling og masse tålmodighet, må det vel gå seg til det også tenker jeg. Å ha ting under arbeid, se utvikling og jobbe mot mål, er en stor glede og veldig spennende!

 

 

 

PB gjør en skikkelig god jobb med veggen, å jeg tror det blir kjempe bra! 😀 Videre er planen å kle igjen muren dere ser som går mellom terrassen og trappen ned til fremsiden av huset.

 

 

 

 

Det er som de sier : Livet er best ute, og selvfølgelig også sammen med familien! <3 Nå skal jeg skrive litt på et innlegg jeg jobber med om hele gangen før og etter, samt oppussingen av trappen da jeg stadig får spørsmål og henvendelser om den.. Ting har tatt mye lengre tid en jeg hadde regna med på grunn av helsetilstanden osv, som også sier seg selv, men jeg er nå på riktig spor igjen, å gleder meg til å endelig kunne vise ! Nyt kvelden folkens, vi skrives igjen <3

 


 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

 


1 kommentar

Siste innlegg