DRØMMEGANGEN FØR OG ETTER, I BILDER!

Gangen vår er ferdig, detaljene på plass, og jeg vil gjerne vise dere resultatet i bilder før og etter! Farger og malingstype, samt info om tapet og forhandlere finner dere mot slutten av innlegget. Oppussing og forandringer kan være mye jobb. Men for en glede det er når du får se resultatet av hva du har gjort 🙂 Jeg skjønner godt at noen blir hekta…

Inneholder annonselinker


 

FØR :

 

 


 

 

ETTER:

 

 

 

 


 

 

FØR:

 

 

ETTER:

 

 

FØR:

 

ETTER:

 

 

 

 

 

 

FØR:

 

 

ETTER:

 


 

 

 

 


 

 

FØR:

 

ETTER:

 

 

 

FØR:

 

 

ETTER:

 


 

 


 

Veggfarge : Powder Rock fra NORDSJÔ  , fargekode : S1502-Y50R . Trapp, dører og listeværk : Modest White , med fargekode : S0502-Y fra NORDSJÔ . Tapeten er hentet fra Lexington kolleksjonen til BORGE og heter “DAN 1873”. Alt dette, og ellers alt som trengs til oppussing av hjemmet, samt gode råd og veiledning, finner du hos flinkeste Interiørfaghuset T. Lund. Vi er veldig godt fornøyde med malingen, da den både var god og rulle ut og hadde en utmerket dekkevne! Kvalitet og varighet er viktig for oss, å dette er absolutt til å anbefale.

 

Vi bor oss fortsatt inn i huset, å det beste med en hobby som dette er at man nødvendigvis ikke trenger masse ting for å skape store forandringer.. “Powder Rock ” er en tidløs farge som passer til det meste og som man ikke går så fort lei. Sammen med tapeten og gulvet, harmonerer dette bra med hverandre og kan enkelt friskes opp med litt farger alt ettersom hva man ønsker for å skape liv og kontraster.  Spør gjerne om det er noe dere lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan 🙂

Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg allerede har fått på gangen, og underveis i prosessen! Dere er fantastiske, hver og en <3

–> Lik gjerne denne siden på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#oppussing #hus #hjem #interiør #gang #diy

16 kommentarer
    1. Hei:)
      Et kjempefint hjem du har 🙂
      Jeg lurer på om blomstene er ekte eller falske ? Om di e falsk, hvor er di kjøpt ? Leter å leter etter fine flaske roser 🙂

    2. Så fint det ble 🙂 Utrolig forskjell 🙂 Hvordan fikk dere gjort dette? Leide dere hjelp, eller gjorde dere arbeidet selv?

    3. Dere har gjort det så fint!
      Hvordan har dere klart å bytte gulvet når trappa står oppå? Vi har samme problemet, og har tom. spurt en snekker, men har ikke fått noen løsning. 🙁

    4. Anonym: Heisann ?????? Tusen tusen takk for det! Utrolig hyggelig å høre ???? Blomstene er falske, og de er kjøpt hos Feel! Elsker blomstene dems, da jeg synes de ser så utrolig ekte ut ?????? Håper du finner noen du liker, de på Feel er iallfall å anbefale ??

    5. Due: Tusen tusen <3lig takk for det 🙂 Vi er sååå fornøyde!! Vi gjorde det selv ja, å brukte ikke hjelp uten fra 🙂 Ingen av oss er fagfolk, men jeg har en samboer som er utrolig handy og flink med slike ting 🙂 Han skal ha det meste av æren da jeg var gravid og slet med bekken når vi holdt på, i tillegg til en baby i hus 😀 Thihi, jeg har vært med på maling, og tatt meg av tapetseringen av de stripete veggene. Tusen takk for kommentaren din, å veldig hyggelig at du tok en titt 🙂

    6. Utrolig fin gang og trapp du har fått. Lurer på hva du har lagt i trappa, er det parkett el.belegg???

    7. KRISTIN: Tusen tusen takk for det 😀 <3 Samboeren min brukte brekkjern til å løfte opp trappa med, akkurat nok til at han kunne skyve laminaten under. Det samme gjorde han både når han la nytt og fjerna den gamle 🙂 Prøv det 😀 Husker jeg lurte på det samme selv, hvordan det skulle gå an 🙂

    8. Sissel Haddal: Hei igjen! Jeg beklager så mye, jeg var litt rask med å svare deg. Det er laminat i trappen og på gulvet 🙂 Pergo laminat 🙂

    9. Hei. Kjempeflott forandring. Er veldig nysgjerrig på hvordan dere har fått til trappa. Hvordan har dere fått skjært laminaten så den passer perfekt? Er det limt på trinnene? Har dere listet foran på trinnene? Hva slags maling har du brukt på rekkverket, noe med ekstra slitestyrke?

    10. Hei. Lurte på kor interiøret er fra? Stol, stige, skoskap, knotter, skap, blomer osv osv😅
      Var heilt utrulig lekkert! Nydelig og så tidløs. Deko har all grunn til å vere stolt av denne gangen😉

    11. for en forandring! Rett og slett lekkert 🌞😀 og du tar så delikate bilder👍 Takk for at du deler ❤️

    12. Har du noko list/avslutning frampå kvart trinn eller kun laminat? Ikkje så lett å sjå

    13. Renate: Har en list foran ja, og også bak hvert trinn 🙂 Under “OPPUSSING” ligger et helt innlegg om hvordan vi gjorde det med trappen, steg for steg 🙂

Siste innlegg