SOMMER OG SØRLANDSDYLL PÅ VESTLANDET<3

God kveld alle sammen! Plutselig fikk vi syden tilstander her på vestlandet, med strålende sol og god varme! DEILIG!

 

 

Jeg og PB har virkelig fått god nytte av været, å storkoser oss her i Kvitlyngveien i helgen. Barna koser seg hos besteforeldrene sine, og vi er helt alene hjemme. Noen reiser på romantisk weekend til utland, eller på hotell i nabobyen. Vi velger å pleie kjærligheten sammen her i egne omgivelser. Utenom å bruke den på hverandre, koser vi oss med dilling, styling, bygging av vegg, planting og ekstra god drikke! 😀 Helt fantastisk, samtidig som det er rart å ikke ha en eneste liten barnelyd i huset…

 


 

I går kveld hadde jeg en større styling på terrassen, og etterpå kosa vi oss med skatter fra havet. Dette var virkelig sørlandsidyll på vestlandet!

 

Vi trenger ikke dra langt for å få hotellroms følelse, eller sjømat og en kall pils i solen. Begge elsker vi å bruke tid på hjemmet, å skape det paradiset vi ønsker oss. 

 

 


 

Jeg husker ikke sist vi var alene, og etter noen veldig tøffe måneder både for kropp og sinn, var det virkelig deilig å bare kunne være litt kjærester igjen for en helg 🙂 Vi har jammen fått prøve oss på litt av hvert når jeg har vært syk, å PB har nesten vært en 3 barns alenepappa veldig ofte.. Hihi ^^ Han er helt RÅ sier jeg bare! Ikke alle fedre som hadde tatt en nyfødt, en litt større baby og en syk kjæreste på strak arm! For en maskin 🙂 Å for en heldig jente jeg er! 😀 

 

 

PB har gjort kjempe mye på veggen, og jeg har tatt en del bilder, luka, planta og smådilla i hagen. Og ligget paddeflat på plenen å bare kost meg med å ikke gjøre noenting også ^^ Rett og slett bare nyte det jeg har rundt meg.

 

 

 

Som jeg alltid skriver, så kan ingen kjøpe drømmehjemmet, man må skape det. Å ikke bare er det sant, men man må også kose seg å leve i hjemmet sitt, for det er nettopp de som bor i det som gjør det til et hjem <3

 

–> Lik gjerne bloggen min sin side på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

1 kommentar

Siste innlegg