GRIP DAGEN HER OG NÅ!

 

God dag folkens! Det er ikke så ofte jeg “blogger live” der og da, men i skrivende stund er jeg akkurat i bildet! Jeg og Julie slapper av, Aleksander er å koser seg hos farfaren sin, å vi har en skikkelig jentedag som kun skal brukes til det absolutt nødvendigste ^^ Det har vært veldig mye den siste tiden, å med minimalt med søvn over lengre tid er det litt begrenser hvor godt kropp og sinn holder seg i skinnet alltid.. Dere vet jo at jeg helst vil gjøre alt på en gang å nesten være alle steder samtidig med barna, men det er ikke alltid lett å få til, å plutselig hadde man tatt nok en runde med vann ove hode.. Hu mor måtte rett å slett kaste inn håndkledet i dag, å bare ta det litt med ro ^^ 

 

Tenk at denne tutta har blitt så stor! Jeg lurer litt på om de som får 10 barn klarer å huske noe fra de første månedene når de kommer litt uti rekka.. Med nr 2 nå flyr jo dagene fortere en vinden, å jeg forstår ikke helt at hun har vært nyfødt hun her.. Fødselen gikk også så fort, at jeg føler meg nesten litt snytt for opplevelsen da det nesten er surrealistisk at jeg virkelig var tilstede.. 

 

 

Julie er en blid å glad jente med mye på hjertet! Noen mener kanskje hun har snakketøyet etter moren, ikke vet jeg.. Thihi ^^ Hun er ivrig etter å prate med oss, å elsker kontakt! Hun gir fort beskjed om vi duller for mye med henne, å da synes hun det er veldig deilig med et avbrekk helt for seg selv i sin egen lille verden, under babygymmen eller i vippestolen! Som mange andre babyer elsker hun å være på stellematta, å noen av de herlige øyeblikkene man bare må gripe seg ekstra godt fast i, er  når hun spreller å ler nettopp her 😀

 


 

 

Usikker på om jeg har vist dere dette før.. Her er de 9 dager gamle, begge 2 🙂 Helsesøsteren vår sliter med å se forskjell på dem når de var på samme alder, å når det kommer til utvikling er de også til nå veeeldig like! Helt utrolig ^^ Aleksander sov rundt fra han var 2 mndr, og Julie har vi lagt ca på samme tid som han siden hun var rett over 2 mndr å da står hun opp en gang på natten/veldig tidlig morgenen etter for et måltid og sovner igjen like etter ^^ Det er ikke verst! De deler også soverom, å det har gått overraskende fint uten noe form for dramatikk eller tull til nå (bank i bordet xD) 🙂 

 

 

Tenk at en dag skal denne hånden bli like stor som min <3 Før den tid skal den lille hånda gjennom glede, frykt, oppturer, nederlag, begeistring, skuffelse, overaskelser, latter og gråt. Livet byr på mye, men med en liten dose av alt, blir vi robuste personer som ikke lar en liten flis ødelegge 🙂 Alle ønsker vi mest positivitet i livene, å jeg skal iallfall gjøre alt for at Julie og Aleksander får mest av det i sine !! Jeg vil ikke ta utfordringene som måtte komme for dem, men jeg vil lede dem gjennom så godt jeg kan ved deres side på veien. Som mine små fugleunger som de er skal jeg vokte dem i redet sitt, men også lære dem å fly når tiden er inne 😀 <3 Se så søte da folkens! Det er jo umulig å ikke være glad i disse <3 Jeg elsker dem!

Nyt mandagen alle fine! Det skal iallfall jeg 😀 <3

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–

 

4 kommentarer

Siste innlegg