PÅ TIDE Å SKAPE EN FORANDRING!

 

God kveld alle sammen! 😀 Som dere skjønner så flyr dagene avgårde, å nå om sommeren er planene som regel ikke akkurat mindre. Regner med dere kjenner til det noen å en hver. Ferie står snart for tur, og det er masse vi har lyst til å gjøre. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det til dere før, men jeg tenker å gjøre noen forandringer i stuen vår! En vegg eller to skal muligens få seg en mørkere tone, gardiner skal byttes ut og henges helt opp under taklisten, mer planter, store planter, å jeg har bestemt meg for at mer bilder skal opp! ( !! :O ) Kysten vår har mye vakkert å by på, å jeg vil ha både store fotografier i stuen + et maleri som etterhvert skal males av min mor når hun har anledning og jeg har funnet riktig motiv.. Kurv, glass og sølv vil stå i fokus som før, å jeg skal ikke bytte stil! Men jeg vil bygge på den jeg allerede har, å skape litt mer klasse over det, samtidig som det skal være koselig ^^ New England som hav, kyst, strand er noen stikkord jeg vil dra mer og mer inn, sammen med litt blått, rødt, grønt, hvitt og brunt. Jeg elsker havet, noe som også er en del av mitt yrkesvalg til vanlig, å en stor del av både meg og PB ellers. 

 

Sta som jeg er bet jeg tennene sammen å hadde et kjempe res her hjemme i ettermiddag. Det var ikke særlig rotete, men bare det å få støvsuga mellom puter og renska opp inn under ting er deilig og må gjøres 🙂  Som dere ser er stuen lik som alltid, men det skal jeg gjøre noe spennende med, så det er bare å følge med 🙂 Under sofaen titter stadig nye og gamle ting opp, så vi trenger ikke dra ofte på lekebutikken vi med den spennende sofaen vi har her.. Tihi ^^

 

Etter et res som dette er det å dille og kose det til litt ekstra nesten som en liten premie.. Det å bare nyte noen minutter i ryddige omgivelser før leggetid, selvom jeg vet det blir en krigssone dagen etter uansett er helt enormt deilig synes jeg! Å ikke minst skaper det en helt annen ro å legge seg i rolige omgivelser å stå opp i de samme uten å ha totalt kaos rundt seg med en gang ^^ Det er min type “godteri” som jeg bare må ha litt av hver dag, og en gratis luksus i hverdagen 🙂 Med unntak også hos oss selvfølgelig 🙂 

 

 

 

Noen sier det er så vanskelig med interiør og stil, da stilene forandrer seg så ofte.. Hvorfor ikke bare finne den stilen man trivest med, samme hva som er “inn” eller ikke, å heller bare bygge videre på det å lage sin egen ? Så får man det drømmehjemmet og den gjennomførte stilen man vil med tiden ^^ Det å jobbe mot noe, er jo en del av hele moroa spør du meg 😀 

Nå tenker jeg at øynene mine snart faller sammen av seg selv.. Så jeg tror det er på tide å ønske dere en god natt folkens! Håper dere vil være med å se hva som skjer etterhvert.. Jeg tror dette blir veldig veldig spennende! 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–

6 kommentarer
    1. Du har det så flott, Marie! Jeg bare lurte på, den moppen din – hvor har du fått tak i den? 😍

    2. Elin Løvoll: Tusen <3lig takk for det ! 😀 Så utrolig gøy å høre ^^ Å veldig koselig at du tok deg en titt innom bloggen 🙂 Moppen er fra Norwex, å selges av bland annet meg 🙂 Knallgod å spesielt god til å komme langt inn under trange steder på grunn av et ekstra ledd i enden som man kan bøye 🙂 Gi gjerne beskjed om du vil høre mer/se mer av moppen ^^ Forklarer å viser gjerne mer hvordan den fungerer 🙂

Siste innlegg