VI HAR VÆRT PÅ FERIE!

God kveld alle sammen!

Jeg har ikke vært så “privat” med dere den aller siste tiden, da det har vært så mye som har skjedd å ting har vært veldig hektiske. Da er det av og til deilig å koble ut når en har noen minutter å drømme seg bort i litt interiør, å jeg føler jeg har skyldt dere litt ekstra inspo og fokus på dette også. Vi har blant annet nettopp kommet hjem fra en ukes ferie på Sørlandet, å selv om jeg ikke har fått tatt dere med her, så vil jeg gjerne dele litt likevel 🙂 Både interiør inspirasjon, familie og litt av hvert! 

 

 

 

 


 

På onsdag gikk turen til dyreparken i Kristiansand, og det var helt utrolig gøy både for store og små 🙂 Husker ikke sist jeg var der.. Men jeg ble akkurat som et barn igjen ^^ Endatil Julius ville hilse på denne dagen, å det var helt klart ekstra stas. Det som gjorde mest inntrykk om jeg ser bort i fra alle de vakre dyrene, var Hakkebakkeskogen! Virkelig til å anbefale for der garanterer jeg du vil la deg imponere!! Knallbra konsept, å det dro meg rett tilbake til barndommen.  Det at vi også gikk i parken før skolene har tatt ferie skal vi absolutt gjøre igjen!! Fredelig, null kø og kaos, og en helt egen stemning! Fantastisk spør du meg, å jeg tror vi fikk ekstra mye ut av turen da det ikke var stappfullt med folk i parken. 

 

 

 

 

 

 


 

Selve hytta vi bodde på var STRØKEN! Mildt sakt. Utrolig lekker, med fin utsikt og romslig utenfor. Mer om denne kommer i et eget innlegg så det er bare til å glede seg til masse inspirasjon 🙂 

 

“Borte bra men hjemme best” sier de, å jeg er helt enig. Om det er aldri så gøy på tur, er det alltid deilig å få kommet seg inn dørene igjen hjemme å kose seg med nye minner i bagasjen. Det blir litt å dra med seg for en liten familie, å jeg skjønner godt de som drar på tur med takboks.. Thihi.. Nå er det aller meste rydda på plass, en maskin er tatt allerede og kaoset i gangen forsvant på et blunk. Når du skal ha med tvillingvogn, madrass, klær, leker og det ene og det andre så blir det litt å drasse på.

 

 


 

Med et par netter alene vi fire har vi også hatt barnas besteforeldre på begge sider, 2 av onklene deres, en tante og 1 søskenbarn med oss på tur. Noen var med oss i helgen, og noen i uken, utrolig hyggelig, å absolutt noe jeg håper vi kan få til igjen! Det å se hvor mye barna koser seg, og det å ta de med seg på ting du selv satte utrolig stor pris på, og såg på som spennende da du selv var barn, DET er av stor verdi det!

Vi har hatt vår første ferieuke sammen alle fire, og skal nå kose oss videre med ferie hjemme de neste to ukene. Vi skal på turer i nærmiljøet, være høyt og lavt, bruke masse tid ute rundt huset å bare nyte denne deilige tilværelsen alle 4 <3 Ja det kan være veldig hektisk, MEN! Jammen er det verdt hvert eneste sekund 🙂 <3

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

0 kommentarer

Siste innlegg