LUNE KOLLEKSJONER SOM LANSERES TIL HØSTEN!

Gjør dere klar for en god dose inspirasjon, og spennende nyheter på tekstil fronten!!!

Husker dere da jeg var på besøk hos Nordicform i Mai, å fikk en titt på nye kolleksjoner som skal lanseres til høsten og et hyggelig møte med Halvor Bakke ? Nå har jeg nylig fått masse bilder fra Nordicform, som jeg gjerne vil dele med dere. Jeg vil gjerne starte med å vise dere mine favoritter fra Turiforms ullprogram, høstkolleksjon 2017. Vi starter med lune, rolige toner og beveger oss videre over på naturens egne høst farger.

 

 

For de litt mer vågale og fargerike, finner man toner av høst som nesten får varmen i oss ved første øyekast. Naturens farger om høsten er kunstneriske, vakre og behagelige som skaper en egen ro.

 

 

Blått er alltid en vinner, og en klassisk farge man ofte finner igjen, sesong etter sesong. Personlig foretrekker jeg det blå sammen med noe lyst og friskt, men syntes dette var en riktig så lekker kombinasjon!! Ikke minst passer dette til høst og vinter, og det grå får blåfargen her til å virke lunere.

 

Det er alltid spennende når vi beveger oss over i en ny sesong, å jeg synes det er utrolig gøy at jeg får lov å dele med dere noe av det som nå kommer for salg nå til høsten 🙂 At jeg foretrekker mest kombinasjonene og fargetonene i starten av innlegget er nok for ingen særlig overraskende. Men det å eksprimentere med mer kontraster, å ta litt av den fargerike biten med høsten, inn i stuen eller på soverommet kan være spennende det også.

Ser dere noe som frister ? Ooh det gjør iallfall jeg 😀

Tusen takk til Nordicform for at jeg får dele bildene deres! Helt utrolig lekkert dandert og stylet alt sammen 🙂

Neste gang vil jeg vise dere litt mer av hva Halvor Bakke har å by på. Å som dette, garanterer jeg mye lekkert! For ikke å nevne nyhetene til de minste.. Det er bare å følge med folkens! <3

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og inspirasjon! <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–


 

7 kommentarer
    1. Ja her var det masse som kunne friste😋Likte veldig godt blåtonene jeg også,kansje fordi jeg har en del av det selv.Kjempekjekt å få se på forhånd kva som kommer.Ha en fin kveld🤗🤗

    2. Her var det jammen mye fint! Fikk både lyst til å male soverommet og investere i nytt herlig sengetøy og gardiner. Gleder meg til det blir lagt ut for salg, spent på pris osv. 😊

    3. Irene: Så gøy at du syntes det ! 😀 Jeg er spent på å få vite hvor alt dette kommer for salg 🙂 Sååå mye lekkert! 😀 Ha en fin lørdag 🙂

    4. Ingeborg: Ååh så herlig å høre! 😀 Masse som frister selv, og jeg er som deg veldig spent på å få vite priser og hvor det kommer for salg 😀 <3 Takk for at du tok deg en titt på bloggen, og la igjen en så fin kommentar 🙂

Siste innlegg