DET TOPPET SEG LITT KAN MAN SI…

God kveld alle sammen, og takk for i går <3 Jeg hadde aldri trodd at det siste innlegget mitt skulle få såå masse positiv respons som det gjorde. ( Innlegget kan leses HER ) Meldinger og kommentarer både på nett og mobil. Utrolig rørende av dere, å jeg er uendelig takknemlig for all støtte, i en tid som jeg skulle ønske smilte litt mer.. Det er skummelt å dele sine innerste tanker og følelser, men jeg valgte å gjøre det likevel. Jeg har alt for mye jeg har lyst til å gjøre at jeg kan la toget gå forbi uten at jeg er med på reisen…

 

 

 

 

Hovedpoenge var at det har toppet seg helt, med blant annet alt som har skjedd på helsefronten. I tillegg så har jeg et vondt og gnistrende bål fra fortiden som alltid ligger og ulmer, og som typisk nok slår flammer når andre ting også blir vanskelige… Man kan ikke alltid takle alt på en gang, å nå var mitt beger nådd nok en gang. Jeg skal komme meg igjennom dette også, å være rusta mer en noen gang ved målstreken 🙂 Livet er hardt på mange måter. Å uendelig forskjellig for alle. Vet jeg ikke er alene, og at mange dessverre har opplevd lignende og selvfølgelig enda mye verre. I tuneller er det lys ved enden. Det vet jeg! Men akkurat denne virker helt uendelig lang og ekstra mørk. Takk for at dere heier sånn på meg, det gir meg mye, og blir som en liten lykt på veien! Jeg skal gi dere den inspirasjonen jeg kan mellom slaga. Prøver å drømme meg bort på dager som er gode, å nyte det fineste jeg har i livet, nemlig de to herlige og uendelig verdifulle barna mine, samboer og familien min! <3

 

 

 

Avslutter med det samme som jeg avslutta med i sist innlegg, å sier at for hvert tunge løft på denne jorden så blir vi sterkere. Men denne gangen har jeg vært sterk lenge nok å får nå hjelp til å bære vektene videre..

Barna mine fortjener en mor full i energi og glede det aller meste av tiden ! Å det skal jeg virkelig gi dem !!!!!!!! 😀 <3 Tusen takk, fineste dere!!! <3

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook <–  

–> @interiorbymarie på instagram <–

0 kommentarer

Siste innlegg