JOBB GIR RESULTAT! FORNØYDE MED UTEROMMET SÅLANGT!

FØR:

 

 

ETTER:


 

 


 

 


 

“It`s all about the details..” Pål Børge er veldig nøye når han har bestemt seg for å gjøre noe, å har alltid en prikk over i`en, slik som avslutningen her som dere ser på kanten. Veldig dyktig samboer jeg har 😀 Å som jeg har sakt før, så er jeg helt utrolig takknemlig for at han er en så god høyre hånd for meg som han er når ting har vært og er vanskelige. Han er rå!

 


 


 

Resterende i hagen for sommeren som blir prioritert mest, er å ordne plenen. Dere ser den mangler både jord og frø noen steder, og det er planen å få gjort en helg ute i August. Jord og sand skal blandes, bæres, trampes, og frø skal såes i. Vi har allerede invitert litt familie på dugnad, så jeg tenker det blir jobbings og god mat i godt lag den dagen 😀

 

 

Klatrehortensia har vi planta et par steder, i håp om at den skal klatre oppover og dekke steinmuren med tiden. Det er mye som skal gjøres, men vi har også gjort en hel del allerede 🙂 På fremsiden av huset (for oss blir det egentlig nedside) har jeg ikke vist dere stort enda, å der skjer det også ting som dere skal få greie på etterhvert.

 

Forandring fryder, og vi koser oss med små og store prosjekter ute. Jeg har alltid noen steiner å flytte på, planting eller luking. Han er prosjektleder og bygger i vei, å vi koser oss i hagen både sammen og hver for oss. Om vi skal greie alle planene vi har for denne hagen og huset vårt.. Må vi minst være friske og raske til vi er 150 år og vel så det 🙂 Ideer går man aldri tom for, så det er bare å gripe sjangsen når man har den til en skikkelig arbeidsøkt…!

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg