VERDENS SØTESTE KOSEBAMSE OG PUTE!

 

Er det noe jeg virkelig har lagt elsk på når det gjelder detaljer til barnerommet, så er det disse søte bamsene og putene fra baby kolleksjonen til Lexington. SMELT! De er bare helt utrolig søte 😀 Må inrømme at til Aleksander snopa jeg dette like før han skulle bli født. Kosa meg veldig med å se på dette og drømte meg bort da jeg lengta etter å få møte han. Julie ville jeg skulle få det samme, å fikk nettopp maken bare til jente i posten 😀 

 

 

 

 

Siden de deler rom, er veldig nærme i alder, blir rommet nesten som et lite “tvilling værelse”, å hva er vel søtere da en å ha litt like ting i hver sin farge ? ^^ Jeg bestilte foresten puten og bamsen til Julie på “interiorpanett.no”. Aleksander sitt er jeg usikker på, men vet uansett at de selges flere steder. Bare søk på lexington baby, eller gå direkte på siden deres…

 

 

 

Ellers tar jeg en ting om gangen når det gjelder form og psyke. Det er ingenting jeg heller vil en å være i tipp topp stand for disse dyrebare. Det skal jeg klare, å jeg får god hjelp på veien 🙂 Gleder meg til å en dag kunne føle meg frisk og rask igjen, men tror det er lurt å ta tiden til hjelp å ikke håpe på for mye om gangen 😀 Det burde jeg iallfall lære etterhvert nå, med et så svingende år på alle måter… Det kan lett gå godt er det vel noe som heter, å det tror jeg dette skal også 🙂 Det å ha troa igjen er iallfall et godt steg i riktig retning <3

Ha en fin kveld alle sammen, og tusen takk for at dere titter innom bloggen min 😀 Jeg blir så glad når dere legger igjen koselige kommentarer eller meldinger. Tusen takk for det <3 

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg