VIRKELIG BEFRIENDE FØLELSE..

 

Er det flere som synes det er skikkelig deilig å starte helgen med et vaskerom på G, skittentøyskurver som er tomme, et fresht hus ellers og følelsen av å være helt ferdig med alt når ungene er i seng ? 🙂 DET er virkelig deilig og befriende det, å helt magisk å kunne lene seg tilbake og nyte. Så lenge det varer.. Thihi ^^ Jeg er nok litt psyko med vaskefilla, men heller gjøre litt hele tiden en store skippertak mener nå jeg 😀 Da blir alt så mye triveligere 🙂

 

 

Idag har jeg foresten hatt en helt fantastisk dag på alle måter. Å vært veldig fin i formen, noe som har vært utrolig deilig!! Jeg og ungene har bare lekt og kost oss sammen, å innimellom har jeg bretta litt klær og diverse her på vaskerommet. Veldig genialt at vaskerommet er rett innenfor barnerommet, da jeg både kan være med på leken og brette klær samtidig. Å ha kontroll begge steder på en gang. Planen var egentlig å være ute det meste av dagen, men vi hadde lav terskel for å holde oss inne i dag, å koste oss heller med å lage hytter, ha skumbad og vannlek på badet og forskjellig, jeg Julie og Aleksander. Så ble det utetid da far kom hjem i stedet.

 

 

 

Jeg vil avslutte med å ønske dere en helt fantastisk bra helg, å titter plutselig innom bloggen igjen ^^

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg