EN NYDELIG SØSKENFLOKK PÅ 3!

 

Vet dere hva! Jeg er så utrolig heldig å har fått den store æren å ta bilder av noen herlige søsken, og nyfødt bilder av en helt nydelig liten prinsesse.Jeg har fått lov å dele noen av bildene med dere, å har gleda meg skikkelig 😀 Dette er virkelig bilder fulle i liv, følelser og uskyldig ærlighet <3

 

 

 

 

Bare se på disse søte søstrene!!! <3

 

 

En liten jente, som bare var 8 dager gammel når disse bildene ble tatt. Med en storebror som blir 4 i september, og en søster som ble 2 i mars, er dette nødt å være den vakreste tette trekløveren jeg vet om !! <3 Så smilende og fulle i glede! Å med en enorm kjærlighet for lillesøsteren sin, var det virkelig en fryd å ta bilder av disse 3. En herlig opplevelse, å verdifulle øyeblikk som er foreviget 😀 Herlighet så heldig jeg er, å med noe s nydelig som dette i fokus, kunne ikke bildene bli annet en kjempe fine 😀

 

 

 

 

 

 

 

” Velkommen til verden, lille solstråle! Du er heldig som har en så flott gjeng til å ta i mot deg <3 “

 

 

 

Små føtter, setter alltid dype spor i foreldres hjerte <3 Å det er ikke for ingen ting at man kaller dette for livets under! Barn er det mest uskyldige som finnes i hele verden, og er også fremtiden for oss alle. De viktigste i samfunnet, og de mest sårbare. Noe jeg har skrevet før og som jeg gjerne vil skrive igjen er at viss det er noen man skal være gode mot her på denne jord, så er det virkelig barna. Et dønn ærlig ansikt og øyne som kun er fulle i godhet, så tror jeg virkelig det finnes en mening med livet når jeg ser på mirakler som disse <3

 

 

Jeg synes det var utrolig gøy at jeg fikk ta disse bildene, å tusen takk til min gode venninne Linda og hennes mann Jone, for at jeg fikk dele de nydelige barna deres med dere <3 Sven, Anna og lille Elisabeth, var helt utrolig flinke! Å jeg håper jeg får ta bilder av disse nydelige søsknene igjen. Elsker å ta bilder, å har en liten drøm om å kanskje kunne gjøre dette til en ekstra jobb på sikt. Om du liker bildene, og det er interesse for det, ta gjerne kontakt for spørsmål og/eller eventuell avtale 🙂 

Jeg er ingen proff fotograf, men jeg er veldig fornøyd til amatør å være 🙂 Å storkoser meg når jeg knipser i vei, enten det er av mennesker, interiør, dyr eller landskap <3

 

Takk for at dere tok dere en titt! Jeg var bare nødt å dele disse øyeblikkene med dere 😀

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! Ta gjerne kontakt via den også <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

#nyfødtbilder #fotograf #søskenbilder #nyfødt #søster #bror #barn

4 kommentarer

Siste innlegg