INSPIRASJON, SÅ LANGT ØYET KUNNE SE!

For en dag sier jeg bare! Inspirasjon i hver en krok, smilende mennesker og nye bekjentskaper. Jeg dro fra Stavanger til Moss, torsdag som var, for å være med på inspirasjonsdag på Hver gang vi møtes gården, Kjærnes gård i Våler kommune. Et meget bra opplegg i år som i fjor, å jeg reiste hjem med masse gode minner, en haug med inspirasjon og masse fint både på minnekort og som bagasje ^^ Var det noen som fulgte med storyen min på Instagram denne dagen ? ^^ Her får dere et tilbakeblikk fra dagen, med masse bilder ! 😀

 

 

Et hyggelig gjensyn med disse to, Christine Fikseaunet og Halvor Bakke, og veldig gøy at de valgte å lansere boken sin som en del av dette arrangementet 😀 Christine traff jeg for første gang i fjor på samme arrangement og hadde en hyggelig biltur med henne fra Moss og tilbake til Oslo. Hun fortalte meg om dette bokprosjektet, å siden har jeg gleda meg kjempe masse til å ta en titt på resultatet 🙂 En veldig koselig og smilende dame ! 🙂 Halvor hadde jeg en hyggelig prat med på pre lansering av den nye kolleksjonen hans – Bedtime Story, i slutten av mai. En herlig person du ikke kan annet enn å bli glad av å være i samme rom som! Å virkelig en jeg ikke kan se for meg være annet en positiv å hyggelig med alle 🙂

Jeg hoppa rett i boken på flyet hjem, å dette er virkelig en bok for alle hjem 😀 Det er hvordan DU vi ha det i hjemmet ditt som teller, samme hvilken trend som gjelder. Halvor og Christine gir masse hjelp på veien i denne boken, slik at du kan skape det hjemmet DU trives i med hjelp av det du har og liker. Det er ikke alltid så mye som skal til for å gjøre store og spennende forskjeller 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

I tillegg til Borge, Nordsjø og Bohus, var også Mester Grønn og Nordicform med i år. Når vi ankom ble vi møtt av noen koselige blomsterdekoratører som lot oss få være med på å lage vår egen krans. Jeg har aldri laget krans som dette før, å det var veldig gøy å lære seg! I butikkene deres finner du alt som trengs til en krans, både “bøyle” blomster og tråd, og dette kan være et kjempe tips for en forenings/venninne aktivitet 🙂 Man kan også finne masse nydelig ute å dekorere med ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

Til lunchen hadde vi nydelig musikk av Venke Knudson, som prøvde ut hvordan det var å synge i både seng og sofa. Fantastisk stemning, og noen veldig fine sanger med hennes eventyrlige vokal <3

 

 

 

En trehytte som lå like ved gården måtte besøkes, å her kunne en nyte vakker natur i idylliske omgivelser. Nordicform`s Borås Cotton hadde en lekker utstilling inne i trehytta. Hytta består av to etasjer, og er blant annet blitt brukt til overnatting av brudepar som har hatt brylluppsfesten på gården 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En selfie slår aldri feil, å iallfall ikke når en har så fine smil ! 🙂 Flinke Marianne Haga Kinder (i midten)  var så heldig  få  skrive forordet i boken. Hun skriver blogg og har instagramen Inspirasjonsguiden, som du kan besøke HER, for mangfoldig og fin inspirasjon 🙂 

 

 

 

 

 

Jeg vil takke alle sammen for en kjempe inspirerende dag, sammen med utrolig flinke mennesker! 😀 Spennende og lærerike foredrag, nydelig musikk og en hel masse lekkert for øyet! Vi fikk en helt utrolig “goodiebag” som besto av en stor kurv, pute, boken som ble lansert, fargekart, brosjyrer, malerkost, plante, duftlys med duft pinner, og en rull med tapet fra Borge! Alt dette var plassert på stolene ved bordet (bildet lenger oppe) å jeg kan nok si på vegne av mange at vi aldri har sett maken til goodiebag! 

 

 

Jeg vil også takke alle dere kjære lesere for at jeg får sånne fine muligheter! 🙂 Hadde ikke dere lest bloggen min, hadde aldri dette eventyret hatt så mange kapitler, opplevelser og sider. 2017 har vært et spesielt år både på godt og på vondt.. Men jammen kan en leve lenge å glede seg over positive ting som blant annet dette 😀 

 

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

#mestergrønn #borge #nordsjø #bohus #nordicform #halvorbakke #interiør #inspirasjon #hjem

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg