TAKK FOR DENNE GANG, SOMMER NORGE!

 

Sommeren som aldri kom skikkelig i år er plutselig over snart, å like rundt hjørnet har vi den første høstmåneden. Ikke vet jeg hvor dette året tok veien, å jeg føler endelig jeg er klar for å starte på det når det nærmer seg ferdig.. Ja nå skal jeg ikke ta helt av her, da vi fortsatt har noen få måneder igjen av 2017 vi kan  nyte.. Men det er slik det føles når året har gått så mye bort i sykdom og diverse.. De dagene som har vært skyfrie, solfylte og varme derimot, de har virkelig blitt utnytta på det maksimale av hele familien. Når det er pent vær her på vestlandet, ja da synes jeg ikke noe sted er vakrere!

 

 

 

 

Utsikten vår får vi aldri nok av, og kan nyte den rundt nesten hele huset 🙂 Fantastisk! 

Urner og blomster fra Feel // Grå puter fra Kremmerhuset // Eukalyptus fra IKEA // Hvite puter fra IKEA // Dekkebrikker fra Europris

 

 

 

 

 

 

Mat smaker alltid best ute, å jeg steller gjerne i stand ute når det er vær til det. På restefesten etter dåpen til Julie, tidlig i mai, hadde vi gjester som satt og spiste både inne og ute. Veldig koselig! Å når formen min er god, er dørene alltid åpne! 😀

 

 

 

Mens vi gleder oss over minnene som har vært i årets sommer, får vi ønske en lun og god høst velkommen. Er det en tid vi virkelig kan peise på med masse kos, så er det iallfall den tiden vi går i møte nå 🙂 Lune, lange kvelder som ikke bare blir lenger men også mørkere. Enda mer levende lys, puter og pledd. Gode bøker, hyggelige stunder i sofakrok, de beste seriene og egentlig bare ren kos.

Tusen takk for denne gang, sommer Norge! Jeg håper du ikke er så beskjeden å trist neste år, og heller stråler mer og viser deg fra din varme og mer vindstille side 😀 <3 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg