LA MEG BARE DRITE LITT I DET, Å NYTE I STEDET!

God formiddag alle sammen! Og faktisk god morgen for meg i dag 😀 Etter en turbulent uke som nesten har gått i 190 hele døgnet, bokstaveligtalt, så var det utrolig deilig å ha en lengre morgen i sengen for meg selv. Ja noen ganger er det faktisk bare magisk å høre de andre herje på oppe i stuen, å bare ligge i senga å vite at du kan ligge litt lenger med god samvittighet ^^ Thihi 🙂

 

 

Akkurat nå ligger de andre 3 i huset å hviler, mens jeg har gjort en ørliten smule husarbeid og bare satt meg ned midt i alt for å nyte stillheten noen minutter 😀 Før jeg tar fatt på litt oppgaver som venter , og før dagen kan fortsette bånn gass som den pleier ;D Været er helt nydelig i dag, så planen er å være ute hele gjengen. Barna trives veldig godt ute, å Aleksander kunne nok ha bodd ute om han kunne få velge ;D

 

 

 

Senere i dag er planen å dra ut på et fotooppdrag, så skal helgen avsluttes med styrketrening sammen med en venninne på et senter jeg har starta på igjen. Så noen minutter i sofaen mens leker, bøker, puter og div ligger strødd rundt meg, ja det har jeg ingen problemer med akkurat nå 😀

 

 

Merker stor forskjell på da Aleksander var på samme alder som Julie, og jeg rydda i hver en krok mens han hadde kvilen sin. Etter å ha gått hjemme med 2 barn på dagene og i det hele tatt etter at jeg fikk nr 2, har jeg bare tvunget meg selv til å gi litt mer blaffen, å fått mye igjen for det! Pulsen holder seg roligere, stressnivået har blitt mindre, og jeg kan endelig føle at jeg kan slappe av mellom slaga. Å det er helt sinnsykt deilig! Man trenger de kreftene man kan få med små barn som krever sitt, å etter å ha måtte innse at man ikke kan klare alt på en gang som man gjerne skulle ønske.. Så koser jeg meg heller de minuttene jeg kan en å løpe rundt å bli stressa av å ikke rekke over alt likevel…

 

 

(Bildet over er et bilde fra instahomes, torsdag)

 

 

Ellers hadde jeg også hatt snappen instahomes torsdag og fredag, og avslutta fredagen med en helt fantastisk kveld sammen med søstre og søskenbarn <3 God mat, godt lag, mye latter og litt overraskelser er et stikkord, å jeg skal dele mer fra denne kvelden senere 😀 Jeg hadde endelig en borddekking igjen hos meg, å storkoste meg med å ordne og styre i forkant 😀

 

 

Dette var litt av mitt akkurat nå, å gleder meg til å vise dere mer av fredagen 🙂 Jeg vil ønske dere en super søndag, å anbefale alle som er like ryddefreak som meg å slappe litt av når en først har mulighet i stedet 🙂 Faktisk være litt lat å heller ta et res etter at en har pusta, i stedet for å gjøre det uten å puste nesten ;D Ingenting er som å legge seg å vite at alt er ryddig. Men nå er vi ikke kommet halvveis i dagen en gang, så ryddings tar jeg etter å ha kosa meg litt på sofaen 😀


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg