ENKELT OG ELEGANT HØSTBORD!

 

 

Tittei alle sammen! 😀 Dere som fulgte med på instahomes sist torsdag og fredag, vet at jeg hadde søskenbarnkveld, og dekka opp bordet på skikkelig Marievis igjen ! 😀 Endelig! Å jeg storkosa meg ^^ Vil gjerne dele bildene jeg tok med dere, å litt tips for å friske opp festbordet og kvelden enda litt mer ! 😀

 

 

 

 

Lyse toner med litt høstlige detaljer og farger i mellom var tanken min da jeg skulle dekke opp dette bordet. Tenkte egentlig å bruke rognebær, men falt skikkelig for det røde som dere ser her da jeg var på blomsterbutikken. De fine hjortene i sølv, var jeg så heldig å få i gave fra flinkeste Mare Andersen, som driver bmainterior 😀 Det er virkelig en dame som har peiling på interiør, så jeg ville absolutt ha sjekka ut siden hennes 🙂 Hun heter det samme på Instagram.

 

 

 

Goodiebags er alltid morsomt, å hvem liker vel ikke en liten overraskelse ? I tillegg spriter det opp stemningen 😀 Jeg og ene søsteren min mekke sammen disse, å tror innholdet falt i smak hos alle. Morsomt nok så var jeg den eneste rundt bordet som vant på loddet, å ble hele 10 kroner rikere ;D

 

 

 

 

 

Familie er veldig viktig for meg, å det å samles slik som dette er virkelig gull verdt 🙂 Dette er jente søskenbarna mine på en av sidene i familien, og en søster på hver side av meg på bildet. Jeg er virkelig stolt av å være i familie med en så herlig gjeng som dette 😀 Tusen tusen takk for en magisk kveld alle sammen!! Dette må virkelig gjentas 🙂 <3

 


 

Jeg har foressten blitt nominert til en interiør blogg awards! Stem gjerne på meg via denne linken om du synes jeg fortjener å vinne <3

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

4 kommentarer

Siste innlegg