PYNTE MED LYNG ? SJEKK DISSE TIPSENE!

Er det noe som er skikkelig høst for meg så er det lyng. Det er alltid så koselig å pynte med, å holder seg fint veldig lenge! Her er litt tips fra pinterest til noe du kan bruke den vakre lyngen til for å gjøre enda litt ut av den ! 😀

 

 

 

 

 

Mengde gjør mye. Å når det gjelder bordpynt er det lite mye som slår et bort som er proppa fylt med blomster og lys! 😀

 

 

 

 

 

Skal du ha middagsgjester for eksempel, er det ikke alltid så mye som skal til for å friske opp bordet litt ekstra ^^ Selv om høsten kan være rufsete og trist for mange. Er det alltid noe positivt med den også! Å dette er iallfall noe 😀

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀


 

6 kommentarer

Siste innlegg