LYST Å LAGE DEG EN VAKKER HØSTKRANS ? SJEKK HER!

 

Før alt av bær, blader og blomster forsvinner, er det kjempe gøy å bruke siste rest til å dekorere med ! Kjøper du en stor krans i en blomsterbutikk må du regne med å betale flere 100 kroner. Tar du deg en runde i den vakre naturen vår, er det bare å forsyne seg. Jeg hadde kjempe koselig besøk av noen venninner i starten av uken, å vår første foreningskveld sammen. Siden sommeren gjorde en comeback denne uken, passet det perfekt å tilbringe kvelden ute ! 😀

 

 

 

 

 

 

 

Vi fant veldig mye fint, å tenkte vel bare vil skulle få plass til alt vi fant, men ikke om vi faktisk kom til å få plass til det  ..

 

 

Vi pressa det inn, å fikk det med ^^ 

 

 

 

 

Viss dere legger merke til hva klokken er, så forstår dere kanskje at vi begynte på krans prosjektet litt sent. Iallfall om jeg sier at vi på dette bildet ikke har starta å spise en gang, så jeg tror klokken klarte å bli 21.00 før vi kom i gang. Thihi ^^

 

 

 

 

Rundt 01.00 så resultatet slik ut, å jeg tror alle var enige om at vi hadde hatt en kjempe fin kveld! Mye latter, mimring og fantastisk bra og avslappende. Bjørkeris gikk det aller mest av, og det er dette som er brukt til å lage kransene med, før de ble dekka av mose og dekorerte med det vi ville. Ståltråden vi brukte kjøpte jeg på Floriss til 25 kr stk. Det er veldig mye tråd på en pinne, så vi klarte oss med litt over 3 stk totalt. 

 

 

Det enkle er ofte det beste er det noe som heter, å man kommer ikke alltid på at man har så mye vakkert ute man kan pynte med! Noe som er helt perfekt med kranser som dette, er at man bare kan ta lett av det som visner etterhvert å legge på med noe nytt.. Bjørkerisen og mosen holder seg kjempe fint, å jeg har foressten kranser fra fjoråret som er like fine, bare litt tørrere. Så viss man har disse i bunn, kan detaljene lett byttes ut. Kanskje blir dette en julekrans når den tid nærmer seg ?

 

 

Å lage seg en krans er både billig, morsomt og dekorativt ! Gjør det sammen med noen, eller gled noen med den 😀 Dere vet hvor dere finner ingrediensene ^^ Kanskje kan du bare gå rett ut i hagen å finne noe også ? 

Ha en fin kveld alle sammen, å nyt de små tingene i hverdagen 😀 

 


 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

Jeg har foressten blitt nominert til en interiør blogg awards! Stem gjerne på meg via denne linken om du synes jeg fortjener å vinne <3

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 


 

 

1 kommentar

Siste innlegg