VASKEROMMET ER IKKE ALLTID LIKE IDYLLISK..ER DITT?

Det å ha et strøkent vaskerom er virkelig deilig … Kanskje en følselse mange av oss mødre kjenner spesielt på, da det stort sett alltid er noe å vaske rundt om i hjemmene. Så snart en ser bunnen på skittentøys kurven, er er den tildekka av noen lag med klær igjen… i dag har jeg virkelig vært i heftig kamp med kurven, å nå ser jeg endelig en ende! Selv om jeg vet at jeg egentlig også kan være timer unna å ha det kaos her igjen .. Thihi! Det er bare en så enormt deilig følelse å være asjur, iallfall noenlunde om ikke annet.

 

 

Jeg vil vise dere litt bilder av hvordan “instagram vaskerommet” ser ut / det jeg egentlig liker best, men som absolutt ikke er realiteten det aller meste av tiden. Som regel havner det inn litt etter litt i løpet av dagen, og av en eller annen grunn så finner ting ikke alltid tilbake til plassen sin selv, eller finner ut at det skal bli reint og bretta igjen ^^

 

 

 

 

 

I dag regnet det skikkelig ute, så jeg og lille frøkna har vært inne å kosa oss! Hun har også lekt litt mens jeg har bretta klær, å vært i kampen om å nå bunn i både skittentøyskurv og kurven med rene klær fra tørketrommelen. Det skal virkelig sies at det er en drøm her nede etter at tørketrommelen kom i hus, men klærne som tørkes, må også brettes. Så en hau har vel egentlig blitt mindre mens en annen har blitt større.. Noen som kjenner seg igjen? 

 

 

Alt i alt er det super digg når man føler man har kontroll igjen, å det å virkelig ha hatt et godt res her inne, og samtidig fått kosa seg masse sammen med den lille prinsessa si! Ja det er virkelig en god følelse! 😀 Så lenge man klarer å lukke øynene for noe av og til, så tror jeg også hverdagen blir litt enklere. Selv for en ryddenarkoman som meg..

Jeg skal foressten ha snappekontoen “Instahomes” i morgen! Så kom gjerne med tips til hva jeg kan vise dere og fortelle dere! 😀 <3

Ha en fantastisk dag så lenge! Å sjekk gjerne ut tipsene jeg la ut her på bloggen i går, om du ikke har fått det med deg 😀 <3 

 


Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 


 

1 kommentar

Siste innlegg