JEG HAR ET HELT RÅTT PROSJEKT PÅ GANG!!!!

Okei folkens. Jeg vet nesten ikke om jeg tørr publisere dette, da jeg vet jeg bare får enda mer press på meg til å gjennomføre det.. Men la gå! Jeg har hoppa i ting før som jeg absolutt ikke har angret på etterpå, så dette må vel bare gå bra med dere i ryggen 😀 Eller hva ? 

 

 

{

 

Jeg skal restaurere en gammel gyngestol! Å jeg har ikke planer om å bare male den å trekke om puta.. Chesterfield har virkelig svidd seg fast i hodet på meg, så dette stol prosjektet tror jeg blir litt mer omfattende en den optimistiske meg tenker akkurat nå.. Det blir litt å bryne seg på, men er det ikke det jeg sier.. At man kan gjøre drømmene sine til virkelighet ?

 

( Bildet er fra pinterest, fra stilaes.es )

 

( Bildet er fra Pinterest, fra Grandin Road )

 

( Bildet er fra Pinterest, fra RH Baby & Child )

 

På pinterest har jeg funnet litt inspirasjon, som dere ser over her. Jeg vil la litt av den gamle og slitte sjarmen være tydelig, samtidig som jeg vil sette mitt eget preg på den å gjøre den levende igjen. Treet skal males lyst, og per i dag tenker jeg å bruke lin. Både på puta og i ryggen… Viss ikke dette er å gjøre grå stein om til gull så vet ikke jeg. Ingen ting kan jeg vite 100% på forhånd om hvordan dette vil bli, men jeg skal iallfall gjøre mitt aller beste! Kan nesten ikke vente med å komme i gang ^^

 

 

Gyngestolen tilhørte tippoldeforeldrene mine, som fikk den til brylluppsdagen sin i 1912. Tenk om jeg kan klare å vekke den opp til liv igjen ? 😀 Det hadde virkelig vært morsomt det. Det må jeg bare få til!! 😀 Å dere skal få være med på hele prosessen ! 🙂


 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–


 

#diy #møbler #lagselv #ineriør #hus

1 kommentar

Siste innlegg