HAR DU SETT HEKLING OG STRIKKING PÅ DENNE MÅTEN FØR ?

Herlighet sier jeg bare! Jeg trengte litt inspirasjon, og tenkte jeg skulle se på litt høststrikk på Pinterest. Kanskje kunne det være noe jeg fikk gnisten til å prøve meg på 😀 Plutselig kom jeg over disse lekre kransene her, å ble bare helt målløs! Det kan trylles mye vakkert frem mellom strikke pinner. Både for store og små. Men dette hadde aldri jeg tenkt på fantes før! Kjempe stilig! 😀

(Bildet fra Pinterest, fra crochetkingdom.com)

 

( Bilde fra Pinterest, fra miimii-diy-blogspot.com )

 

( Bilde fra Pinterest, Artikkel fra Flickr )

 

( Bilde fra Pinterest, fra Antique )

 

( Bilde fra Pinterest, fra attic24.typepad.com )

 

Bare måtte ta med denne kransen også, selv om den skiller seg litt ut. Den var bare så vakker og inspirerende!! 😀 ( Bilde fra Pinterest, fra shabbychicinspired.blogspot.com.ar )

 

Denne var veldig skarp i fargen, og litt for mye etter min smak. Men det er gøy å se ulike typer, og at folk er forskjellige i hva de liker 🙂 ( Bilde fra Pinterest, Artikkel fra WordPress.com )

 

(Bildet fra Pinterest, fra crochetkingdom.com, den samme kransen som vises først i dette innlegget.)

 

( Bilde fra Pinterest, Artikkel fra WordPress.com )

 

Er det noen av dere som har laga noe som dette, eller lignende ? Kanskje kan det være et kreativt og fint julegavetips ? Jeg syntes det var kjempe stilig! 😀 kult å ha noe ikke alle har også ^^ Foresten så finnes der et helt hav av kranser som dette i juledrakt også! Kanskje jeg kan lage et eget innlegg hvor jeg viser litt av det ? Pinterest er herlig altså! Der kan man virkelig finne alt ! 😀

 

 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#strikking #hekling #håndarbeid #kreativ #dekor #anderledesinteriør

2 kommentarer

Siste innlegg