MAKS UFLAKS, RETT OG SLETT!

Nå er det lenge siden jeg har vært personlig med dere, å tatt dere litt mer med i det private. 

Dagene flyr avsted, og det har egentlig hele året gjort. 2017 har vært et meget spesielt år, mildt sagt. Et år som absolutt ikke gikk som planen, et år med tunge og lettere utfordringer, et år med maks uflaks rett og slett!

 

 

Det beste med året var prinsesse Julie, og det værste vil eg ikke ramse opp en gang. Det som skulle bli en koselig tid med barna, ble en veldig krevende tid både fysisk og etterhvert veldig vanskelig psykisk. Med selvfølgelig massevis av glede og minnerike opplevelser innimellom, som jeg aldri ville vært foruten <3 Spørsmål om jeg nyter permisjonen, kommentarer som kanskje omhandler en koselig permisjon med trilleturer, kosedager, kafebesøk og barseltreff, er nok ikke de koseligste jeg kan få.. Da jeg vet at dette året ikke akkurat har inneholdt så mye av det.. Å minner meg på at jeg skulle ønske ting ikke var som de var. Men nå er det slik det har vært, og ingen ting å gjøre med det. Det jeg derimot kan gjøre, er å se fremover og glede meg over det som er 🙂 Ta med meg alle de koselige minnene fra 2017, og legge bort det som ikke var så bra.  ( Kan lese mer om hva som har skjedd dette året, her )

 

 

Jeg vet allerede om flere spennende og store ting som vil skje ila 2018, som jeg glede meg masse over allerede. Etter jul går jeg tilbake på jobb, noe som jeg ser veldig frem til. Denne gangen skal jeg ikke starte på jobb med en liten i magen, og vite at jeg om ikke så lenge så er det permisjon igjen. Den tiden er over, men jeg skal fra februar av være hjemme 2 dager i uken med Julie, ut året. Gleder meg veldig til å både jobbe og være litt i permisjon i ukedagene 🙂 Gleder meg masse til å kunne ha Julie hjemme litt lenger, slik vi hadde Aleksander, og er takknemlig for at vi har muligheten til å få det til. Samtidig tror jeg det kan være lurt for meg også, med tanke på at jeg ikke er helt meg selv igjen enda, og fortsatt har en vei og gå med noe av det…

 

 

 

At permisjonen min allerede har vært over i over en uke, det er helt surrealistisk.. Veldig fjernt! Dette året sa liksom puff! Å jeg har så og si vært syk hele 2017..  Har det ikke vært det ene så har det vært det andre. Men! Nå skal jeg ikke bruke de siste ukene igjen av året å være bitter fordi det er så urettferdig alt som har skjedd.. Jeg skal iallfall prøve å nyte ukene frem til nyttår, kose meg med mine, og glede meg så mye jeg kan over hvor heldig jeg er tross alt, å ha en så uendelig fin og god familie, 2 fantastiske barn og en trygg og fin plass å bo! 

 

 

Dere er også en ting å være takknemlig over! For uten dere lesere, hadde jeg aldri fått de fine og oppmuntrende kommentarene på veien, som har gjort så uendelig mye bra!! Mange ganger har jeg hatt lyst å bare legge ned denne bloggen, å bare drite i det.. Men jeg vet hvor mye glede det gir å holde på med dette, hvor mye jeg koser med med dilling, bilder og det å inspirere andre at jeg klarer det aldri helt. Så tenker jeg på alt det herlige jeg har fått ut av det, alt det dere gir meg av positivitet, å det er det som gjør at jeg ikke helt klarer å gi meg når tankene treffer.. TUSEN TAKK!!

 

 

Ellers går dagene opp og ned, men jeg har nå hatt en kjempe god periode!! Merker at det å ta hensyn til meg selv, og ikke gasse på for mye med tanke på omstendighetene, det hjelper. Men så er jeg ikke så veldig flink til å ta hensyn til meg selv, å da går jeg plutselig på en smell.. Det å finne en balanse er ikke lett, men veldig viktig å absolutt noe å jobbe med for mange. 

 

 

Jeg gleder meg VELDIG til jul, å kommer til å ta dere med på vår desember så godt det lar seg gjøre 😀 Søndag den 19. November skal jeg ha snappen “Instahomes” igjen, så det er bare å gi meg beskjed på forhånd om det er noe dere vil se mer av her hjemme. Eller noe dere vil jeg skal prate om 🙂 

Dette var litt av mine tanker i dag, og med dette ønsker jeg dere en herlig en videre folkens! 😀 <3

 

 

1 kommentar

Siste innlegg