JULEN 2017 ER I GANG!

Julen er like rundt hjørnet, og mye skal ordnes for mange! For noen kommer det helt sikkert som et sjokk, og for noen ikke, at jeg allerede er godt i gang med forberedelser til årets aller koseligste tid! <3 Ja, hos oss har jule detaljene hoppet frem fra eskene sine, og juletreet er nesten helt ferdig pynta… Julen 2017, har starta hos oss, og jeg gleder meg til alt som skal skje denne beste tiden på året.

 

 

 

 

Dere skal ikke bare bli bombadert av juleinspirasjon fra hjemmet helt enda, men det kommer til å komme mer etterhvert. I en ellers travel tid, hvor man ikke er helt seg selv på toppen, er det bare greit å være litt tidlig ute også for å prøve å nyte i stedet for å stresse å stresse. Dette skal jo egentlig være en koselig tid! Hvor man skal ha tid til hverandre, og kanskje vise mer en ellers i året hvor mye man setter pris på hverandre. 

 

 

Ellers må jeg innrømme at jeg ELSKER den “plastikk jula” som har kommet for og bli! Tradisjoner er virkelig koselig, og full respekt for de som fortsatt pynter treet 23. desember, om det er plastikk eller ekte. Men! Nå som man endelig har muligheten til å la fullt julehus vare litt lenger uten at den skal begynne å drysse, ja da skal det jammen nyttes også! 😀 Andre jule-elskere som er enig ? <3 I år skal jeg prøve meg på mer rødt også, og er spent på hvordan jeg får til det 🙂 Det blir også noen helt spesielle kalendere som dere skal få se dette året, men de vil jeg ikke vise og røpe heelt enda 😀 <3

 


 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg