KREATIVE ELEVER MED JULEINSPIRASJON!

God dag alle sammen! Jeg tenker det er flere der ute som er i full sving med juleforberedelser både inne og ute! Julepynta hus, garasjer og uteområde er like viktig som pynten inne for mange. Og for noen kanskje bare enda viktigere da dette også har med førsteinntrykket til hjemmet å gjøre…

 

 

 

På Karmøy folkehøgskule er elevene ekstra opptatt av dette i år, og har laga dekorativ julepynt av ting de har funnet ute!

 

 

Denne skolen har jeg selv gått på, å må nesten komme med en anbefaling for de som vurderer folkehøgskole eller kjenner noen som gjør, nå som jeg først skulle skrive dette! Et år som skaper minner og bekjentskaper for resten av livet! Hvor du både lærer mye om deg selv og andre. Et fint år, proppa med inntrykk og opplevelser! Det var virkelig et eventyr å gå på Karmøy fhs 😀 En av mine aller beste og nærmeste venninner nå i dag, er faktisk datter til en av de som var læreren min da jeg gikk her 09/10. Geir, heter læreren for å gjøre litt stas på han også.. Thihi! Tusen takk for at du gjorde et år av livet så utrolig spesielt og fint for meg! Og for at du fortsatt gjør det for andre 🙂

 

 

 

( Bilder : Geir Torgersen ) 

 

Om man har noen kvister, trestokker, granbar, mose og ståltråd, kan man jammen mekke seg både nissefar og rudolf, til inngangspartiet eller hage ^^ Noen julekuler gjør også susen, å gjør at det blir enda mer levende!Også en koselig og morsom førjulspresang, om en vil glede noen litt ekstra i en ellers travel til.

 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#jul #hage #hus #hjem 

1 kommentar

Siste innlegg