KJEMPE FORNØYD MED NY GULVMATTE!!

Annonse

 

 

Jeg har alltid ønska meg gulvmatte i sisal, å nå har jeg endelig fått meg et!! Som tidligere nevnt, var tanken å ha dette på det nyoppussa gjestebadet, men jeg fant ut at det passa enda bedre her i gangen i stedet 🙂 

 

 

 

Kvalitet er viktig, og kanskje ekstra viktig er det at en matte som skal være i en gang tåler en støyt. Denne matta er laget av en av de kraftigste naturfibrene som finnes, og det kan til og med brukes til uterom. Undersiden er av gummi. Jeg elsker materialer fra naturen som dette, og siden det også har et veldig klassisk utseende, passet det helt perfekt !! 

 

 

Teppet kan kjøpes HER !

 

 

 

Nå har jeg fått brukt teppet en stund, og kan varmt anbefale både produkt og leverandør. Kjempe fornøyd ! Ta gjerne en tur innom Kilands.no for en titt! kanskje finner du akkurat det teppet du har lett etter ? 😀 

 

Ha en fin dag folkens! Håper dere vil stemme på meg i konkurransen jeg er med på,  som er på bilde under <3 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg