JULEVERKSTED I GANGEN!

Ja hvorfor ikke!? 

 

 

Dagene er virkelig travle nå i desember, det vet de aller fleste. Her i huset har omgangssyken regjert, og det ble plutselig hektisk på en annen måte i tillegg til den “vanlige” julestria som hører med. Når man på toppen vil alt mulig i tillegg, så må man være litt ekstra kreativ, å hoppe i ting og ikke bare la det bli med tanken. Ja for mange ganger så er det ikke mye som skal til, det er egentlig bare å få det gjort før rompa blir limt fast et sted, og man ikke orker mer for dagen..  For å unngå å okkupere hele spisebordet eller kjøkkenet, med deler av naturen her i Sandnes, så tok jeg like godt et lite og raskt “dekorasjons res” i yttergangen i kjelleren. Til tross for at jeg løp litt frem og tilbake i huset, med en liten frøken på armen, er jeg kjempe fornøyd over hva jeg fikk til .. Thihi 😀 

 

 

 

 

 

Har dere fått laga dere mye fint så langt i desember ? 😀 Ønsker dere en kjempe fin kveld, og håper dere vil stemme på meg (se bildet under) disse siste dagene av konkurransen <3

 

2 kommentarer

Siste innlegg