JUL PÅ SOVEROMMET!

Kjempe stolt over å kunne vise soverommet vårt i juledrakt !! Og ikke minst så synes jeg det er kjempe kult at jeg endelig har fått øynene opp for RØDT!! Trodde aldri det skulle skje.. Men det har fått meg til å kjenne enda mer av den lune og gode julestemningen jeg husker i fra da jeg var liten. Å det er nettopp den gode følelsen jeg vil ta med meg videre i juletradisjonene til mine egne barn. 

 

 

 

Julenisse – Rusta // Rød pute – H&M Home // Røde lys – Rusta // Juletrær – IKEA
// Sengegavlen – laga av meg og PB // Hotellputetrekk – BMA Interiør // Lyse pynteputetrekk – BMA Interiør

 

 

 

 

 

 

Håper dere vil stemme på meg i konkurransen ( HER ) som snart blir avslutta! 

 

Håper dere vil stemme på meg i konkurransen ( HER ) som snart blir avslutta! 

 

 


 

3 kommentarer

Siste innlegg