DRITER I MOTENE, Å GJØR DRØMMEHJEMMET TIL VIRKELIGHET!

Et hjem er mer en bare tak over hodet for noen. Og kan inneholde alt mulig! Det viktigste er at de som bor der trives, og kan skape gode minner sammen! Jeg gir blaffen i moter, å kjører en stil av det jeg synes passer godt sammen basert på nytt, gammelt, gjenbruk og diy 🌟 Elsker jordtoner, men kan plutselig leke meg med sprekere kontraster for å teste litt og skape en forandring ❤

 

 

Deler et bildedryss fra hus og hjem nå i dag, i forbindelse med at konkuransen som jeg er med i snart avsluttes 🌟 Håper dere har lyst å stemme på meg, det vil bety uendelig mye!😀❤ STEM PÅ MARIE OFTEDAL HER 😀

 

 

 

 

 

 

Før :

 

 

Etter :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her har jeg tatt superbillige IKEA skoskap og friska opp med lekre RM håndtak.

 

 

 

 

 

 

 

Et spennende prosjekt jeg skal til med etter jul, sammen med kjæresten til min lillebror, er å lage en drømmeseng til deres ventende prinsesse 😊 ( Bilde fra Pinterest ) Det blir å bruke samme prinsipp som vi gjorde på hodegavlen vi laga til soverommet vårt 😊❤

 

 

Dette var litt av hjemmet vårt i ulike forkledninger og årstider 😊❤✨ Vi gjør våre drømmer om til virkelighet her i Kvitlyngveien! Og storkoser oss med det sammen som familie ❤ Setter utrolig stor pris på hver og en av stemmene 😊 Ønsker dere en riktig fin og god 19. desember <3 

 

STEM HER 🌟 Og del gjerne videre 🌟

 

Sharing is caring <3 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg