UTENFOR HOS OSS, I VINTERDRAKT!

Snøen kom plutselig, å de to og et halvt årene vi har bodd her har vi aldri opplevd snø på denne måten. Så lenge den ikke regner bort med en gang, så synes jeg den er helt nydelig !!! Akkurat som et teppe, ligger den utover landskapet. Alt er liksom så rent og friskt!

 

 

 

 

 

Holderen til lys lykten ute med nek på, er det 2 bondesnupper som står for. Denne har jeg fått av dem for et bilde oppdrag i høst. Helt nydelig! Den står egentlig på en beton kloss, men jeg har her satt den i en krukke.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er morsomt å se hvordan alt forandrer seg denne årstiden! 

 

 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

 

Hageglade på facebook, er foressten en side jeg får masse gode tips og inspirasjon! Anbefaler å ta en titt på den! 😀  

 

2 kommentarer
    1. Hei. Kan du være så snill og sjekke ut mattilsynets veiledning på kaninhold? Eller evt “den store kaninboka” på facebook? Kaniner skal ha en varmekilde om vinteren, I tillegg til en løpegård da stillesitting fører et ras med sykdommer med seg for disse dyrene som er skapt for bevegelse.

Siste innlegg