SKAL DU DEKKE TIL NYTTÅRSFEST? SJEKK DETTE!

Nyttårsfeiring står for tur, og jeg skal dekke mitt 3. nyttårsbord her i Kvitlyngveien. Gleder meg skikkelig!!!!! Å kan nesten ikke vente med å begynne.. Men det er litt tidlig enda.. Thihi ^^ I den anledning vil jeg gjerne dele litt inspirasjon fra ulike oppdekkinger, og starter med fjorårets her i huset 😀 Dette må være en av de fineste bordene jeg har gjort noen gang, å jeg har ikke spart på kruttet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~ RM vaser/lykter i 2 størrelser(m og s) fra Lene Interiør // Skåler til svibler fra IKEA // «Welcome» dekor fra RM, Lene Interiør // Ferdig bretta servietter fra Europris ~ Husk at dette er fra fjoråret, men jeg mener at alt er å få tak i nå også <3

 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

1 kommentar

Siste innlegg