ET GODT BRUKT HENTESETT!

Overskriften beskriver dette innlegget veldig godt. Hentesettet til lille Julie skulle en tro ville vare evig på henne. Hun vokser med det, og vi har kunnet bruke det helt enormt mye! 😀 

 

 

Etter 10 måneder sitter det perfekt, å jeg tok noen helt fantastiske bilder av henne en dag, som jeg med stolthet bare må få dele med meg! 😀 <3<3 Oppskrift kommer lengre ned i innlegget ^^

 

 

 

 

 

 

Settet er å finne i Dale sitt hefte, som du kan laste ned her, helt gratis!!  -> DG310 Baby Hentesett <- (nummer 310)

Den strikka bodyen med den store kragen, som hun har under heter perledragt og er å kjøpe hos –> knittingforolive.dk <– Den er strikket i senere tid, og nylig  tatt i bruk for første gang. Helt herlig kombinasjon, og virkelig noe som kan anbefales sammen, om noen har planer om å strikke hente sett om ikke lenge <3

Min mor skal ha æren for alt her, og vi er uendelig takknemlige for det dyktige håndarbeidet vi er så heldige å få dra nytte av <3 Hun er så flink!!

 

 

– Lille solstrålen min har blitt så stor! Nesten like stor som sin storebror, med en veldig rørt og stolt mor <3 

 

 

I samme sett for 10 måneder siden. Bildet er tatt like etter at vi kom hjem fra sykehuset med henne ^^ En liten rosa bylt på lammeskinnet var det den gangen. Nå er denne bylten aktiv som aldri før, og vil helst løpe om hun hadde fått det til. Det er nok ikke lenge til hun slipper taket og går helt på egenhånd nå, og er virkelig nysgjerrig på livet og omgivelsene hun befinner seg i <3 Tiden står ikke stille, selv om jeg som mange skulle ønske man kunne ha stoppa den litt for å nyte enda lenger <3 Hver tid har sin sjarm, og vi koser oss alt vi kan ! 😀 <3

 


 

3 kommentarer

Siste innlegg