SNEAK PEAK PÅ GJESTEBADET!

Prosjektet dere kanskje har glemt av at vi hadde, eller har lurt på hvor ble av ? 

Det er mange uker siden vi ble ferdige med dette prosjektet. Ja faktisk i November.. Det tok ikke lang tid å rekke over dette rommet, det har bare vært så mye som har skjedd i etterkant, at jeg har glemt helt å vise dere!! Kom akkurat på det nå i skrivende stund, slik at jeg tenkte dere kunne få en smakebit nå. Så skal dere få et ordentlig innlegg med før og etterbilder om kort tid! 😀 Det skylder jeg dere virkelig.. Huff at det går an å være så i ørska!!

 

 

 

Fargene er like som i gangen, og noen av detaljene går også igjen andre steder i huset. Jeg elsker at ting harmonerer, å liker å bruke noen ting som en rød tråd gjennom hele, og har derfor flere ting av det samme rundt om kring… Hehe ^^ Kan inrømme at jeg har litt panikk for å ha alt for mye forskjellig samlet under 1 tak.. Men kult er virkelig det også der det passer inn ! 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

2 kommentarer

Siste innlegg