VIL DU VÆRE MED INN I ET DRØMMEHJEM ?

Som også faktisk kan bli ditt om ikke lenge! 😀 

Min gode venninne gjennom mange mange år, Tonje, skal selge huset sitt, og jeg var så heldig å få et stylingoppdrag hos dem i forbindelse med salgsfotograferingen her forleden. Ble helt i 100 da jeg skulle få style noen av rommene i et hus jeg virkelig ser på som drømmehuset når det gjelder både planløsninger, farger og størrelse. 

Jeg vil gjerne få ta dere med inn i huset deres, å faktisk er dette et hjem som det er mulig å dra å se på i nær fremtid for de som kunne la seg friste.

 

 

 

 

Dette er et helt NYDELIG hus!! 2 store og fine bad med dusj og det hele, 4 soverom, innvendig bod, vaskerom, stor loftstue og ellers store flater i huset for å nevne noe. En helt nydelig og elegant, stor trapeoppgang, og godt med vinduer. Fargene de har valgt i rommene harmonerer med hverandre, og er veldig gjennomførte og inn i tiden. Jordnært, nøytralt og som kan passe for mange ! 😀 Så her er det virkelig bare å flytte rett inn 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

I andre etasje, finner vi bla. rom som ser slik ut ( alle rommene er dessverre ikke tatt med i dette innlegget )

 

 

 

 

På hoved soverommet finner vi en lekker garderobe, som jeg vet er mange fruers drøm! 😀 Helt perfekt, og veldig pent og praktisk plassert! 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Altså !! For et vaskerom! 😀 Her kan en virkelig være husmor på en enklere måte! Veldig praktisk er det også at dette kan brukes som en bi inngang, siden rommet har ytterdør.

 

 

 

Tonje og Jørgen har bygget huset selv, og laget det akkurat slik de ønsket det! 😀 Mange forstår nok ikke hvorfor de vil flytte fra drømmehuset så raskt etter at det sto ferdig. Men det er ikke alt man kan forutse, og grunnet familiesituasjon skal de flytte tilbake til hjemstedet hennes og overta barndomshjemmet. 

Mer info og detaljer om huset kan dere se når annonsen kommer ut! Huset ligger på Vigrestad i Hå kommune, og jeg kommer selvfølgelig til å linke dere huset når det er ute for salg. Noe som er rett rundt hjørnet!

Var ikke dette lekkert dere ?? 😀

– Masse lykke til, Herr og Fru Ersdal + søte frøken Emilia <3 Gleder meg til å få dere enda nærmere mitt eget hjem igjen! 😀 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <3 <–

2 kommentarer

Siste innlegg